Krnáčová dělá reklamu Křetínskému

Monitor24
Lenka Zlámalová
Sdílet:

Tradiční vydavatelské domy s kdysi masovými deníky dnes nikde na světě nejsou zrovna výnosným byznysem. Čeští miliardáři si je nakoupili jako mocenská aktiva. Na zisky z nich se dívají v širším kontextu. Rozhodně ale nechtějí, aby museli jejich ztráty dotovat z ostatního byznysu. K tomu pomáhá mocenský kartel. Pěknou ukázku právě vidíme v Praze. Od soboty se změnily trasy řady tramvají. Z prázdnin vracející se Pražané jsou hlášením ve stanicích metra pravidelně informování, že se mohou o detailech více dozvědět na webu dopravního podniku. A kromě toho také v deníku Blesk z mediální skupiny Daniela Křetínského. To, že si magistrát někde koupí inzerci, je normální. To, že tomu, komu za ni platí, ještě sám dělá unikátní reklamu, je pozoruhodné.

Sdílet:

Hlavní zprávy