Agrofert zapojil do reklamy holé zadky. Doslova

BABIŠ A OLYMPIÁDA

Agrofert zapojil do reklamy holé zadky. DoslovaNOVÉ
Záběr z kampaně Agrofertu. Foto: Reprofoto: YouTube/Holezadky
2
Domov
Echo24
Sdílet:

Babišův Agrofert přišel se svéráznou kampaní, která má vyjádřit podporu českým olympionikům. Celá kampaň se odvíjí od sloganu „AGROFERT nenechá české sportovce s holým zadkem“. Poselství tohoto sloganu však nespočívá jen v symbolické rovině, jak by se dalo očekávat – místo toho kampaň Agroferu pracuje doslova s holými zadky.

Celá kampaň se točí kolem dvou videí. Obě zachycují sportovce, kteří se chystají ke skoku o tyči na olympijském stadionu. Uprostřed rozeběhu k překážce však sportovci – v jednom případě muž a ve druhém žena – zjistí, že jsou nazí. Tedy, že mají před zraky celého světa doslova holé zadky. Pointa videí potom spočívá v tom, že sportovci zjistí, že tento hrůzný zážitek byl jenom sen a že mají partnera, který je s holým zadkem nenechá – Babišův Agrofert.

Kampaň pro Babišův holding podle tiskové zprávy zpracoval tým studentů marketingu z Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. Jejich spoty sice byly pouze jedněmi z mnoha, Agrofert je však podle vlastních slov vyhodnotil jako nejlepší.

„Pomocí soutěže jsme hledali vtip a hravost a nakonec jsme jako nejlepší vybrali návrh studentů marketingu z Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně,“ uvádí ke kampani Kateřina Kuchařová, ředitelka divize komunikace Agrofertu.

„Téma je jasné – díky naší podpoře nejedou čeští sportovci do Ria lidově řečeno s holým zadkem. V jednoduchosti je síla, takže když nám studenti Adriána Nezvalová a Jan Pavliš poprvé prezentovali svůj nápad, měli jsme téměř hned jasno, že tuto kampaň chceme realizovat,“ doplnila Kuchařová. Dodala, že příprava kampaně trvala prakticky celý akademický rok 2015/16 a že jejím cílem je „zvýšení povědomí o partnerství Agrofertu s českými olympioniky“.

Veřejnost měla možnost se olympijskou kampaní Agrofertu poprvé seznámit 14. července 2016 na festivalu Colours of Ostrava, kde se dvojice spotů promítala na obrazovkách poblíž pódia. Promítání spotů se ale obešlo bez výraznější reakce publika.

Kromě dvou dvacetisekundových spotů je součástí kampaně i microsite a profil na Instagramu. Ke kampani patří i hashtag #holezadky, kterým mohou fanoušci označovat své fotky a vyjádřit tak podporu českým sportovcům během olympiády v Riu. Kampaň má podle tiskové zprávy Agrofertu skončit 21. srpna 2016.

Babišův Agrofert je oficiálním partnerem Českého olympijského výboru od roku 2013. „Těší nás, že se naše sportovce rozhodla podporovat ryze česká společnost. Vnímáme to jako přirozené a logické spojení,“ uvedl tehdy předseda Českého olympijského výboru Jiří Kejval.

Čtěte také: Hnutí ANO se chtělo vysmát ODS. Lidé se ale vysmáli jemu

‚Kopie mailu jde rovnou ANO.‘ Marksová se opřela do Babišových médií

Sdílet:

Týdeník Echo

Koupit
×

Podobné články