‚Nás nezkrotíte,‘ slibuje v kampani Krajčo. ‚A co Babiš?‘ ptají se lidé

'MĚLI BYSTE SE JMENOVAT KRYŠTOFERT'

‚Nás nezkrotíte,‘ slibuje v kampani Krajčo. ‚A co Babiš?‘ ptají se lidéNOVÉ
Richard Krajčo pózuje na propagačním plakátu pivovaru Ostravar. Foto: Foto: Ostravar
2
Domov
Echo24
Sdílet:

Hudebník Richard Krajčo zase jednou vyvolal kontroverze. Tentokrát za to může kampaň pivovaru Ostravar s heslem „Nás nezkrotíte!“, jejíž součástí je právě i frontman kapely Kryštof. Kritici ale Krajčovi vyčítají, že s jeho „nezkrotností“ to nemusí být tak horké a připomínají jeho vztahy s Andrejem Babišem.

Krajčo na Facebook v pondělí vyvěsil propagační plakát, kde pózuje vedle orosené sklenice s ostravským pivem. Koláž je doplněna textem: „Nás, kteří nezpíváme, jak jiní pískají, nikdy nezkrotíte.“

Řadu lidí však napadla otázka, jak moc je Krajčo „nezkrotný“ a jak moc „nezpívá, jak jiní pískají“. Frontman kapely Kryštof je totiž známý svými vztahy s ministrem financí a šéfem hnutí ANO Andrejem Babišem. Babišův konglomerát Agrofert například figuruje jako partner takzvaného Kryštof Kempu, což je jednodenní akce, během níž se může veřejnost setkat se svými oblíbenými hudebníky z kapely Kryštof. Stejně tak Agrofert v minulosti sponzoroval skupině Kryštof turné.

Krajčovo jméno se rovněž objevilo mezi seznamem osobností, jež byly v roce 2014 jmenovány do redakční rady MF Dnes poté, co Babiš koupil vydavatelství Mafra, přičemž proklamovaným úkolem osobností bylo dávat deníku zpětnou vazbu.

Oba muži si také rádi vykazují podporu na sociálních sítích. „Projekt Kryštof Kemp je superúspěšný, všechny koncerty vyprodané, některé za pár minut. Skvělá zábava pro celou rodinu. Gratuluju Richardovi, i když úspěch se u nás často neodpouští, bohužel. Jsem přesvědčen, že příští rok vyprodá fotbalový stadion,“ napsal koncem července na Facebooku Babiš k fotce, na níž pózuje s Krajčem před mobilními toaletami.

Stejně tak před dvěma lety se před nacházejícími podzimními, tehdy komunálními volbami Babiš nadšeně na Kryštof Kempu s členy kapely fotil. „Jsem rád, že přijel a byl nadšený a to tak, že chce přijet zase. Nikos ho musel přemlouvat, aby neplatil za jeho pitu a „caciky“, Ondrovi málem zaplatil za Ostravar 2x :-))) I díky němu Kempy existují, takže velký dík, pane Babiš…. A teď si mě rýpalové „sežerte“ :-))))) Richard Krajčo,“ děkoval tehdy Babišovi Krajčo na stránkách skupiny.

Krajčo si tehdy vysloužil kritiku některých kolegů z branže. „Jazyk Kryštof Kempů a jejich blízké okolí se mi nelíbí, nepřijde mi to upřímné a fér,“ pustil se před dvěma lety v rozhovoru pro LN v návaznosti na Babišovu provázanost s Krajčem kolega z branže Tomáš Klus. Na provázání obou mužů ostatně poukázala i řada lidí na sociálních sítích.

Frontman na ovládání

Na vztahy obou mužů ostatně odkazují i koláže, které se po odstartování kampaně Ostravaru objevily. Například grafik Tomáš Břínek, který vystupuje jako TMBK zveřejnil koláž s Krajčem na ovládání.

Na síti se posléze objevila i parodie na propagační plakát, na němž má Krajčo v puse koblihu, přičemž koblihy se staly takřka synonymem k Babišovi a jeho hnutí ANO.

Samotný Ostravar Krajčovu účast v kampani zdůvodnil tím, že si zakládá na svém regionálním působení. V kampani se tak podle tiskové zprávy objevují výhradně lidé z Ostravska. Krajčova tvář by se později měla objevit i na billboardech, jež budou součástí marketingové kampaně pivovaru.

Čtěte také: Krajčo opět dělá stafáž Babišovi, selfíčko na Kryštof Kempu před záchody

Krajčo: Nejde o Babišovy plány, ale za kolik dodá klobásy

Sdílet:

Hlavní zprávy

×

Podobné články