NOVÉ

Marketing Festival v Brně nabídl novinky i přední experty

prestižní konference

Témata: , , ,

Největší konference o digitálním marketingu v Evropě Marketing Festival probíhala od čtvrtka do soboty v Brně. Významné kapacity z oboru - jako například Larry Kim, Marty Neumeier či Aleyde Solisová -přednášely na pódiu Janáčkova divadla o trendech a novinkách v oblasti digitálního marketingu. Festivalu se účastnilo více než tisíc marketérů.

Už třetí ročník Marketing Festivalu mohli navštívit všichni, kteří mají zájem o aktuální odborné informace z oblasti SEO, linkbuildingu, PPC reklamy, webové analytiky, content marketingu či sociálních sítí. Pořadatelé lákali na worshopy, případové studie, ale především na přednášky největších kapacit z oboru.

Akci jsme sledovali: ON-LINE: Kapacity marketingu debatovaly v Brně

Největším tahounem festivalu byl určitě Larry Kim, který je často označován jako nejvlivnější PPC expert planety a který na prknech Janáčkova divadla hovořil v sobotu o pěti nejvýraznějších trendech, které marketéry na poli PPC čekají.

Pořadatelé festivalu letos vybírali témata a řečníky na základě detailního průzkumu odborných akcí zaměřených na marketing. „Za poslední rok jsem navštívil 15 marketingových konferencí v Evropě i ve Spojených státech. Kvalita konferenčních příspěvků bohužel značně kolísala a velmi často se na nich vyskytoval nekvalitní obsah, který se vyznačuje self-promem, recyklací myšlenek či příliš abstraktním tématem,“ uvedl hlavní organizátor Jindřich Fáborský k výběru řečníků i témat. Zároveň dodal, že obsah s každým řečníkem konzultoval měsíce dopředu.

Na festivalu vystoupilo celkem šestnáct řečníků, mezi nimi například grafik a reklamní textař Marty Neumeier, který stál u zrodu produktů Apple či Adobe System, ikona webové analytiky Daniel Waisberg, nejvýraznější SEO konzultantka v Evropě Aleyda Solisová či expert na psychologii zákazníka Bart Schutz.

V rámci bloků, v nichž byly představeny případové studie z České republiky i ze zahraničí, se představili také domácí experti na digitální marketing, například Radek Hudák ze Slevomatu, Jakub Kašparů z Lynt Services či Martin Šimko z RobertNěmec.com. Velmi pozitivní ohlas zaznamenala například případovka Pavlíny Louženské ze ZOOT.cz „Let‘s love each other“.

Vedle špičkových přednášek nabízel festival také dvacet odborných workshopů, jejichž předností byla bezpochyby možnost setkat se s řečníky tváří v tvář nad reálnými úkoly z praxe. „Marketing Festival není pouze o nových informacích, ale také o propojování lidí z branže,“ dodává Fáborský.

Přejít na diskusi