V Brně začíná Marketing Festival. Přinese celosvětové premiéry

Největší konference o digitálním marketingu v Evropě

V Brně začíná Marketing Festival. Přinese celosvětové premiéryNOVÉ
Součástí akce jsou i koncerty a tematické párty, ta závěrečná se letos bude konat opět v klubu Fléda. Foto: FOTO: Marketing Festival
4
Domov
Echo24
Sdílet:

V Brně začíná třetí ročník Marketing Festivalu, největší konference o digitálním marketingu v Evropě. Prostory Janáčkova divadla zaplní více než tisíc marketérů z celého světa. Ti se sem sjedou, aby se od největších kapacit z oboru dozvěděli trendy a novinky v oblasti digitálního marketingu.

Festival se chlubí tím, že na jeho letošním ročníku vystoupí skutečné kapacity z oboru. Za jejich výběrem, stejně jako tématy, kterými se festival bude zabývat, stojí Jindřich Fáborský, zakladatel festivalu. „Za poslední rok jsem navštívil 15 marketingových konferencí v Evropě i ve Spojených státech. Kvalita konferenčních příspěvků bohužel značně kolísala a velmi často se na nich vyskytoval nekvalitní obsah, který se vyznačuje self-promem, recyklací myšlenek či příliš abstraktním tématem,“ uvedl k tomu.

Přípravu kvalitních a informačně zajímavých přednášek proto řadí celý organizační tým Marketing Festivalu mezi své hlavní cíle. „S každým speakerem konzultuji obsah jeho příspěvku několik měsíců tak, aby byly přednášky na Marketing festivalu co nejodbornější a informačně nejhodnotnější. V Brně chceme v celosvětové premiéře představit zcela nová a nikde nezveřejněná témata. Obsahová stránka festivalu si tak letos vyžádala stovky hodin práce a investici v hodnotě 2 milionů Kč,“ doplňuje Fáborský.

Čtěte také: Marketing Festival sází výhradně na zahraniční řečníky

Na festivalu tak vystoupí Marty Neumeier, autor knihy The Brand Gap, PPC Larry Kim, který patří podle časopisu Forbes k TOP 10 nejvlivnějším online marketérům na světě, nebo respektovaný analytik z londýnské centrály Googlu Daniel Waisberg.

Celkem na návštěvníky čeká od pátku do soboty 13 přednášek. Na čtvrtek jsou pak připraveny také speciální workshopy, během kterých se účastníci setkají s řečníky tváří v tvář nad reálnými úkoly z praxe.

Jindřich Fáborský, digitální marketér a lektor, se před 3 lety rozhodl, že zrealizuje největší a nejlepší konferenci specializovanou na digitální marketing v Evropě. Před zahájením příprav se sešel s několika desítkami lidí z českého marketingového prostředí, aby zjistil, jaká očekávání mají od takové konferencí. Ve vzdělávání totiž klade důraz na kvalitu před kvantitou.
Fáborský se digitálnímu marketingu věnuje od roku 2009. Má za sebou desítky úspěšných kampaní pro větší i menší klienty. Přednášel na Palackého univerzitě v Olomouci a na Masarykově univerzitě v Brně a spustil také projekt Digisemestr, unikátní kurz digitálního marketingu pro studenty. Aktuálně nejvíce času věnuje Marketing Festivalu a také přípravám další konference PPC Tribe, kterou se svým týmem organizuje na jaře 2016 v Londýně.

Novinkou pro rok 2015 je rozšíření kulturního programu a více příležitostí pro neformální setkávání a sdílení zkušeností mezi účastníky i řečníky konference. Kromě večerních koncertů a tematických party je připravena seznamovací aplikace, která sblíží návštěvníky na základě oblíbených témat nebo podobných byznys záměrů. Pro účastníky je zajištěný také bonus v podobě online průvodce, jenž jim doporučí zajímavá místa a podniky jihomoravské metropole.

Čtěte také: Marketing Festival má vyprodáno, můžete si ale objednat záznamy

Sdílet:

Týdeník Echo

Koupit
×

Podobné články