Chloé, Gucci i Davidoff. Luxusní značky mají v Česku nové zastoupení

NOVÝ HRÁČ NA ČESKÉM TRHU

Chloé, Gucci i Davidoff. Luxusní značky mají v Česku nové zastoupeníNOVÉ
Prezident společnosti Juergen Warzecha. Foto:

FOTO: SIROWA GROUP

1
Ekonomika
Echo24
Sdílet:

Na český trh s kosmetickými produkty vstoupila nová společnost, která má za sebou na evropském trhu dlouholetou historii. Nově bude vybrané luxusní značky v České republice zastupovat společnost Sirowa Group. V Česku bude reprezentovat některé luxusní světové značky.

Celoevropsky skupina Sirowa reprezentuje přes 80 značek, přičemž v České republice si od začátku dubna přebírá zastoupení značek Chloé, Calvin Klein, Bottega Veneta, Marc Jacobs nebo Davidoff. Následně od počátku července bude zastupovat i značky Hugo Boss, Gucci, Lacoste a další.

„V rámci mezinárodního vývoje kosmetického průmyslu, navázala skupina Sirowa spolupráci se společností Coty Inc. na vybraných kosmetických produktech, zejména vůních. V důsledku toho byly tři dceřiné společnosti skupiny Sirowa Group – Sirowa Poland, Sirowa Czech a Sirowa Slovakia vybrány společností Coty Europe Export Luxury, aby jednaly jejím jménem jako řádně autorizovaný distributor jejího portofolia luxusních produktů v rámci vybraného distribučního kanálu,“ uvedl prezident společnosti Juergen Warzecha.

Mimo výše uvedené má pod svým patronátem také značky v oblasti vlasové péče a kosmetiky, mezi nimi například Wet´n’Wild, Franck Provost J’aime my a další. Značka Franck Provost vstoupila na trh v exkluzivní spolupráci s ROSSMANN na začátku roku 2017.

Skupina byla založena na počátku devadesátých let v Lotyšsku, nyní působí v osmi zemích Evropy. Najdeme ji v Litvě, Lotyšsku, Estonsku, Finsku, Německu, Polsku a od loňského roku i v České republice a na Slovensku. Ve všech těchto zemích ji reprezentují její dceřiné společnosti, které poskytují obchodní a marketingové služby svým klientům – výrobcům produktů. Skupina Sirowa zaměstnává přes 450 zaměstnanců a její roční obrat dosahuje 90 milionů eur.

Společnost své portfolio začala tvořit otevíráním lékáren. Profil společnosti na počátku odpovídal i specializaci jejího zakladatele. Warzechy studoval medicínský obor a obdržel diplom v oblasti zubního lékařství. Jeho osudem však bylo stát se podnikatelem a majitelem jedné z největších společností na poli kosmetiky v Evropě.

Čtěte také: Dvoulitrová Coca-Cola v Česku končí. Firma sází na umělá sladidla

Sdílet:

Hlavní zprávy

Týdeník Echo

Koupit
×

Podobné články