Klientům Komerční banky nefungovalo on-line bankovnictví
technické problémy KB
Komerční banka se potýkala s výpadky internetového a mobilního bankovnictví. Problémy souvisely s víkendovým nasazením nového systému online bankovnictví. Uvedl to mluvčí banky Pavel Zúbek. Problémy se začaly projevovat dopoledne, plně dostupné byly služby opět v podvečer.
Od dopoledne byly aplikace Komerční banky pro internetové a mobilní bankovnictví dostupné pouze omezeně. Během odpoledne pak byly zhruba na jednu hodinu zcela nedostupné, aby mohly být chyby odstraněny, což se podle Zúbka podařilo.
„Dnešní výpadek souvisel s plánovanou víkendovou odstávkou, kdy jsme nasazovali velké množství změn v internetové i mobilní bance,“ doplnil mluvčí.
Komerční banka je jedna z největších bank v Česku. Její služby využívá kolem 1,65 milionu klientů.