Velkolepý návrat značky Pietro Filipi. Zachrání ji Trenýrkárna

ZÁCHRANA ZNAČKY PIETRO FILIPI

Velkolepý návrat značky Pietro Filipi. Zachrání ji Trenýrkárna
Na fotografii Adam Rožánek (Trenýrkárna.cz - DaniDarx), Slavomír Pavlíček (SPM), Zdeněk Rinth (Kara), Tomáš Raška (Natland), Ruslan Skopal (Trenýrkárna.cz - DaniDarx). Foto: DaniDarx / SPM Invest
1
Ekonomika
Echo24
Sdílet:

Známá oděvní značka Pietro Filipi zažije byznysový restart. Budoucnost jí má zajistit spojení s provozovatelem e-shopu Trenýrkárna.cz, společností DaniDarx. O nákupu od společnosti Kara Trutnov, respektive investiční skupiny Natland, informovala společnost DaniDarx v tiskové zprávě. Firma spodní prádlo nejen prodává přes známý e-shop Trenýrkárna.cz, ale rovněž vyrábí vlastní pod značkami Styx a Nedeto.

Značka Pietro Filipi byla založena v roce 1993 Petrem Hendrychem a zanedlouho si získala díky svému sortimentu oděvů a doplňků věrné příznivce mezi muži i ženami. Firma se ale z důvodu mnoha souběžně nastalých situací během koronavirové krize dostala do insolvenčního řízení.

Natland získal ochranné známky Pietro Filipi v rámci dražby pořádané insolvenčním správcem poté, co společnost Pietro Filipi zkrachovala. Následně se majitelem známek stala Kara, jejíž nový byznysový příběh nastartoval právě Natland ve spolupráci s původním majitelem Zdeňkem Rinthem. Pietro Filipi i Kara společně ve stejném období patřily pod zkrachovalý holding C2H, za nímž stál podnikatel Michal Mička.

„Společnost Kara je výborný příklad toho, že pokud máte dobrý tým, značku nebo produkt, je s našimi zkušenostmi a expertizou možné zachraňovat a ozdravovat podnik, který se dostal do potíží. Karu se podařilo ozdravit a po krachu společnosti Pietro Filipi jsme chtěli zachránit alespoň značku, která měla svou hodnotu. Chtěli jsme zároveň dát příležitost mladým kreativcům a nápadům, jak s takovým brandem dále nakládat,“ říká Tomáš Raška, zakladatel a majoritní vlastník Natlandu, do jehož portfolia společnost Kara patří.

„Zvažovali jsme dva nebo tři směry, kudy se ubírat, nebylo ale úplně v mých silách znovu zásadně a podstatně oživovat Karu a zároveň znovu takřka od základu budovat značku Pietro Filipi. Po dlouhých diskusích jsme postupně docházeli k názoru, že musíme značku svěřit do profesionálních rukou a pokud možno s českým původem,“ uvádí Zdeněk Rinth, šéf společnosti Kara.

A dodává: „Po několika jednáních a poměrně velkém zájmu z trhu nás oslovila vize skupiny DaniDarx, která navíc už měla za sebou zkušenost s restartem jiné značky v minulosti. Ve finálních kolech výběru se nám tak jevili jako ideální partner, který bude schopen značku dále rozvíjet.“

Druhá šance i na zahraniční trh

Největší tuzemský e-shop s pánským spodním prádlem Trenýrkárna.cz patřící do společnosti DaniDarx zažívá poslední roky významný růst. Majitelé Ruslan Skopal a Adam Rožánek se koncem roku 2022 rozhodli tento růst posílit a poprvé od založení firmy využít finanční podpory investora.

Tím se stala česká investiční skupina SPM, založená Slavomírem Pavlíčkem a Markem Španělem, která své investice aktivně směřuje do vytváření partnerství s ambiciózními českými podnikateli s prokazatelnými výsledky.

„Jsem rád, že i díky naší podpoře získává tradiční česká módní značka Pietro Filipi po turbulentních letech opět stabilní domov. Z mého pohledu si novou šanci prosadit se nejen v České republice, ale i na zahraničních trzích, rozhodně zaslouží. Těšíme se na její další rozvoj v rukou managementu Trenýrkárna.cz, v nějž máme dlouhodobě plnou důvěru,“ říká Slavomír Pavlíček, partner skupiny SPM Invest. O hodnotě transakce společnost neinformovala.

„Získání značky Pietro Filipi je pro nás samozřejmě událostí tohoto roku. V celé firmě jsme nadšeni, že jsme dostali od investiční skupiny Natland a společnosti Kara důvěru. Cílem je vrátit českým mužům a ženám značku, kterou měli rádi, a to navíc velice rychle. Obratem jsme připravili první kolekci oblečení Pietro Filipi, jedná se o pánské boxerky, plavky, dámské kalhotky, ponožky a župany, uvedl CEO Trenýrkárny Ruslan Skopal.

„A tím určitě nechceme končit. Pokud zákazníci vyjádří zájem, a my věříme, že ano, chceme se postupně pouštět do rozšiřování portfolia. Značka Pietro Filipi a její věrní fanoušci, kterých je v Česku mnoho, si to zajisté zaslouží,“ uzavřel Skopal.

Echomedia a.s. (vydavatel online deníku Echo24 a Týdeníku Echo) je majoritně vlastněná společností SPM MEDIA, která patří do skupiny SPM Marka Španěla a Slavomíra Pavlíčka.

 

Sdílet:

Hlavní zprávy

Kam s ruským hokejovým nároďákem?

KOMENTÁŘ

Třebaže hokejové mistrovství světa oficiálně skončilo před týdnem všeobecně známým výsledkem, vlastně jsme v turnaji pořád zabředlí až po uši a ukazuje se, jak ...

00:07
×

Podobné články