1 Fundlift

Guláši odzvonilo. Pochutnávejte si a vydělávejte na Regal Burger

, AKTUALIZOVÁNO

Máte rádi burgery a chcete na nich také vydělat? Na Fundlift nyní míří Regal Burger, síť fast-casual restaurací nabízející burgery z nejkvalitnějších surovin od lokálních dodavatelů. Poptává financování formou emise 2,5letých dluhopisů ve výši pět milionů korun s úrokovou sazbou 6 % a výplatou úrokových plateb pololetně.

Společnost je lídrem na trhu v Bratislavě a expanduje do České republiky, kde v tuto chvíli již má stávající a úspěšné pobočky. První řetězec svého druhu s kořeny v regionu střední a východní Evropy reaguje na nový trend rozmachu fast-casual stravování zaměřeného na burgery.

Na jejich výrobu používá výhradně stoprocentní hovězí bio maso z volně se pasoucích mladých býků od českých a slovenských dodavatelů. Housky jsou pečené podle vlastní receptury a menu doplňuje například i vlastní řemeslné pivo Regal. Důkazem čerstvosti všech připravovaných jídel je to, že zákazníci v provozovnách firmy nenajdou ani jedno mrazící zařízení.

„Za projektem Regal Burger stojí mimořádně silný tým investorů a manažerů, kteří vybudovali jedinečný koncept v rostoucím segmentu na trhu. Díky ambicím tohoto týmu, pozici Regal Burgeru na trhu a tomu, že stávající pobočky již generují pozitivní cash-flow, věříme, že Regal Burger má obrovský růstový potenciál,“ uvedl CEO Fundliftu Radek Musil.

Cílem firmy je využít úspěchu značky Regal Burger a expandovat do celého regionu střední a východní Evropy, zahrnující Českou republiku, Slovensko, Polsko, Maďarsko a Rakousko, kde je potencionální počet poboček odhadován až na 120.

„Gastronomické odvětví se přesouvá ze standardizovaných fast-foodů na nové inovativní koncepty, které jsou zaměřeny na zdraví, inovaci, kvalitu, bio atd. Regal Burger kombinuje všechny tyto trendy a jako značka získává popularitu na Slovensku i v Čechách. Máme velkou chuť růst a věříme, že investoři z Fundliftu nám k růstu pomohou,“ uvedl Jozef Bardík, zakladatel Regal Burger.

Značka, kterou Regal Burger vybudoval, umožňuje rychlou duplikaci konceptu a jeho expanzi nejen na zahraniční trhy, ale i do jiných produktových segmentů, např. pekařství, kavárny, zdravá výživa atd..

Prostředky získané z emise budou využity na vybudování dvou provozoven v Praze a jedné pobočky v Bratislavě v obchodním centru Aupark.

,

Vážení diskutující,
Echo24.cz chce umožnit svobodnou diskuzi, ale vyhrazuje si právo neukládat či mazat příspěvky urážlivé, vulgární, xenofobní, odkazy na jiné internetové stránky či takové příspěvky, které odporují obecné lidské slušnosti. Před vložením vašeho příspěvku prosím zkontrolujte, zda jste opravdu přihlášeni. V opačném případě se váš příspěvek ukáže jen na vašem monitoru, ale do diskuze se nezanese.