AKTUALIZOVÁNO

Guláši odzvonilo. Pochutnávejte si a vydělávejte na Regal Burger

,

Fundlift

Máte rádi burgery a chcete na nich také vydělat? Na Fundlift nyní míří Regal Burger, síť fast-casual restaurací nabízející burgery z nejkvalitnějších surovin od lokálních dodavatelů. Poptává financování formou emise 2,5letých dluhopisů ve výši pět milionů korun s úrokovou sazbou 6 % a výplatou úrokových plateb pololetně.

Společnost je lídrem na trhu v Bratislavě a expanduje do České republiky, kde v tuto chvíli již má stávající a úspěšné pobočky. První řetězec svého druhu s kořeny v regionu střední a východní Evropy reaguje na nový trend rozmachu fast-casual stravování zaměřeného na burgery.

Na jejich výrobu používá výhradně stoprocentní hovězí bio maso z volně se pasoucích mladých býků od českých a slovenských dodavatelů. Housky jsou pečené podle vlastní receptury a menu doplňuje například i vlastní řemeslné pivo Regal. Důkazem čerstvosti všech připravovaných jídel je to, že zákazníci v provozovnách firmy nenajdou ani jedno mrazící zařízení.

„Za projektem Regal Burger stojí mimořádně silný tým investorů a manažerů, kteří vybudovali jedinečný koncept v rostoucím segmentu na trhu. Díky ambicím tohoto týmu, pozici Regal Burgeru na trhu a tomu, že stávající pobočky již generují pozitivní cash-flow, věříme, že Regal Burger má obrovský růstový potenciál,“ uvedl CEO Fundliftu Radek Musil.

Cílem firmy je využít úspěchu značky Regal Burger a expandovat do celého regionu střední a východní Evropy, zahrnující Českou republiku, Slovensko, Polsko, Maďarsko a Rakousko, kde je potencionální počet poboček odhadován až na 120.

„Gastronomické odvětví se přesouvá ze standardizovaných fast-foodů na nové inovativní koncepty, které jsou zaměřeny na zdraví, inovaci, kvalitu, bio atd. Regal Burger kombinuje všechny tyto trendy a jako značka získává popularitu na Slovensku i v Čechách. Máme velkou chuť růst a věříme, že investoři z Fundliftu nám k růstu pomohou,“ uvedl Jozef Bardík, zakladatel Regal Burger.

Značka, kterou Regal Burger vybudoval, umožňuje rychlou duplikaci konceptu a jeho expanzi nejen na zahraniční trhy, ale i do jiných produktových segmentů, např. pekařství, kavárny, zdravá výživa atd..

Prostředky získané z emise budou využity na vybudování dvou provozoven v Praze a jedné pobočky v Bratislavě v obchodním centru Aupark.

Přejít na diskusi