AUTOTEST

VW Tiguan byl prvním zástupcem koncernu Volkswagen v segmentu malých SUV. Vznikal od roku 2007 a letos ho nahradila druhá generace, která ukazuje, jak intenzivním vývojem prošel.

Peugeot 308 je oblíbené a decentně stylové auto, které nabízí v nižší střední třídě alternativu hlavně k německým modelům. Co by to ale bylo za masový model, kdyby nevznikla pořádná, ostrá verze, která demonstruje možnosti auta? Proto byl vyvinut model 308 GTi, pokračovatel slavného rodu.


AUTOTEST

Peugeot 308 GTi

V trestním vyšetřování emisního skandálu německé automobilky Volkswagen ve Spojených státech byl zatčen první firemní manažer, bývalý šéf amerického oddělení firmy pro dodržování regulačních předpisů Oliver Schmidt. Napsal to dnes list The New York Times s odvoláním na dva informované zdroje. Schmidta vyšetřovatelé obvinili ze spiknutí s cílem podvodu na USA.

,
NOVÉ

Skandál VW

Citroën již několik let vyrábí automobily pod svou značkou DS, která sdružuje modely se specifickým designem a výbavou. Už v roce 2010 se představil první zástupce nového směru – model DS3, který nyní po šesti letech prošel omlazovací kúrou.


AUTOTEST

Citroën – DS3

Volkswagen zrovna modernizuje svůj úspěšný novodobý „Brouk“. A jelikož je léto, vyzkoušeli jsme rovnou verzi Cabriolet, která nabízí nejen stylovou jízdu s nebem nad hlavou, ale i čtyři místa pro cestující.


AUTOTEST

Volkswagen Beetle Cabriolet

Volvo pokračuje se svou modelovou ofenzivou a sebevědomě vstupuje do segmentu vyšší střední třídy. Já měl jedinečnou možnost vyzkoušet zbrusu nové V90, jež je vlajkovou lodí kategorie kombi.


AUTOTEST

Volvo V90

Škodovka s Roomsterem nadobro opustila třídu MPV a vsadila na rostoucí segment SUV. Srdcovým králem, žolíkem a esem v rukávu zároveň, má být pro mladoboleslavskou značku model Kodiaq. Jak moc změní velké SUV pravidla hry ve vysoce konkurenčním segmentu? Napověděly první jízdy…


NOVÉ

Test Škody Kodiaq

Osobně nejsem nijak nadšený z vlny hybridních aut, která se kvůli nesmyslným emisním pravidlům EU v posledních letech vyrojila. Jenže Toyota Prius má tradici od konce 90. let a během té doby se vyvinula ve velmi příjemné, celkem normální auto. Otázkou zůstává, jestli dává smysl.


AUTOTEST

Toyota Prius

BMW řady 4 je auto mnoha tváří, záleží jen na tom, jakou verzi si vyberete. Můžete mít naftový čtyřválec, benzinový šestiválec, pohon všech kol, nebo vrcholnou M4. Nebo 440i s M paketem a doplňky z řady Performance. Zkrátím to: je to výjimečné auto!


AUTOTEST

BMW 440i Performance

Audi Q3 je nejmenší z rodiny SUV, které německá automobilka nabízí. Vyzkoušel jsem verzi Sport s pohonem všech kol a motorem TDI. Dává smysl za ní utratit 902 900 Kč a nebo možná ještě mnohem víc?


AUTOTEST

Audi Q3 quattro

Mezi supersedany je opuštěný jako kůl v plotě. A přitom ho vytvořila automobilka, která v podstatě ignoruje naftové motory a soustředí se na hybridy. Díky bohu za to, že nové GS F má pořádný, chlapácký motor! Ale to není všechno, co z něj dělá výjimečné auto…


AUTOTEST

Lexus GS F