Maláčová prodala Českou Miss. Chce dál rozvíjet prodej luxusu

Maláčová prodala Českou Miss. Chce dál rozvíjet prodej luxusuNOVÉ
Michaela Maláčová Foto: Foto: Wikipedia/David Sedlecký
2
Domov
Sdílet:

Novým majitelem soutěže Česká Miss se ke konci srpna stane společnost Czech Event Production. Koupí ji od firmy Luxury Brand Management (LBM), která patří Michaele Maláčové, manželce miliardáře Zdeňka Bakaly. Cena transakce nebyla zveřejněna. Společnosti o tom informovaly v tiskové zprávě.

Czech Event Production získá stoprocentní podíl ve společnosti M Marketing, která Českou Miss deset let pořádala a je dceřinou firmou LBM. „Rozhodnutí o prodeji České Miss souvisí se záměrem společnosti Luxury Brand Management věnovat se především rozvoji obchodu s luxusním zbožím,“ uvedl ředitelka LBM Martina Matoušková.

Maláčová, která je mimo jiné zakladatelkou České Miss, se chce nyní věnovat rodinným investicím a rozvoji neziskových projektů v Česku.

Další ročník soutěže, jež tradičně vrcholí finálovým večerem v březnu, bude už v plné kompetenci Czech Event Production. Společnost je součástí podnikatelské skupiny sdružené okolo Agentury Orange, která již v minulosti s Českou Miss spolupracovala při pořádání regionálních castingů. Spolupracuje rovněž na hudebním festivalu Colours of Ostrava nebo na golfových akcích v rámci české série PGA European Tour.

„Naše rozhodnutí vstoupit do České Miss vnímáme jako důležitý krok do budoucnosti našich eventových aktivit, který přinese i řadu zajímavých obchodních příležitostí. Přebíráme silnou značku s exkluzivním postavením na českém trhu. Na profesionálně odváděnou práci nejen navážeme, ale množstvím inovací a změn věřím její pozici ještě upevníme,“ uvedla majitelka Czech Event Production Marcela Krplová. 

Čtěte také: Bakala krachuje. Přijde zestátnění OKD v předvolební kampani?

Neznámý příběh. Muž, který učinil Bakalu miliardářem

Bakala škodí zemi. Z Ostravska si už vytáhl přes 60 miliard

Sdílet:

Hlavní zprávy