Rostoucí tendence: nástup jedinečných propagačních kódů a exkluzivních slev v mobilních aplikacích

KOMERČNÍ SDĚLENÍ

Rostoucí tendence: nástup jedinečných propagačních kódů a exkluzivních slev v mobilních aplikacích 1
INZERCE
Sdílet:

V dynamickém světě propagačních strategií probíhá významný posun, který odhaluje nárůst exkluzivních slev a promo kódů strategicky ukrytých v rámci mobilních aplikací. Tento transformační trend není pouhým přeludem; rychle se stává základním kamenem pro společnosti, které usilují o posílení loajality zákazníků. Analýzy z Promocodius zvýrazňují pozoruhodný nárůst o 53 % takových nabídek v roce 2023 ve srovnání s předchozími lety. To naznačuje výrazný důraz na propagaci prostřednictvím aplikací. Ale co pohání tento rozvíjející se fenomén?

Změna v interakci spotřebitelů pomocí slev zaměřených na aplikace

Nedávné poznatky ze studie PromoCodius ukazují na paradigmatický posun, přičemž přibližně 75 % předních e-komerčních subjektů nyní zahrnuje exkluzivní slevy a promo kódy, jako jsou vyhledávané Dyson slevové kódy, ve svých mobilních aplikacích. Tento nárůst představuje významný nárůst oproti předchozím letům a odráží urputné úsilí firem přitáhnout pozornost spotřebitelů a kultivovat trvalé vztahy prostřednictvím nabídek dostupných pouze v aplikacích.

Skutečnost je jasná: dominance mobilních platforem je nezpochybnitelná - podle Statisty trh s maloobchodním prodejem m-commerce pouze v USA vzrostl v roce 2021 na 360 miliard amerických dolarů a prognózy předpokládají téměř zdvojnásobení na 710 miliard amerických dolarů do roku 2025. Nicméně přitažlivost promo kódů zaměřených na aplikace nespočívá pouze v nástupu mobilních platforem, které přetvářejí maloobchodní návyky.

Podle Alisy Sklyarové, projektové manažerky v PromoCodius, je logika zdánlivě jednoduchá, ale zároveň hluboce účinná. “Nespokojenost s webovými stránkami často přiměje uživatele hledat alternativy nebo se úplně odpojit. Avšak v rámci ekosystému aplikací je odpor proti přepnutí výraznější, protože uživatelé jsou méně ochotní snášet obtíže s instalací a adaptací na novou aplikaci,” upozornila Alisa Sklyarová.

Aplikace otevírají cestu pro přímou komunikaci, usnadňují personalizovaný marketing prostřednictvím oznámení a přizpůsobených akcí, jako jsou skutečné promo kódy Amazon, podporující pocit věrnosti značce. Instalace aplikace se stává symbolickým závazkem, který uživatelům nabízí pohodlí a pohlcující zážitek velmi snadno začleněný do jejich digitálního života.

Revolucionizace podnikového zapojení a uživatelského zážitku pomocí PWA

Nastává významný technický posun - podniky začínají dávat přednost progresivním webovým aplikacím (PWA) před tradičními mobilními aplikacemi. Tento trend vychází z nákladové efektivity a urychlenou dobou načítání PWA. To jsou atributy, které rezonují s podniky cílícími na optimalizaci uživatelských zážitků. PWA umožňuje firmám rozšířit dosah exkluzivních promo kódů na širší publikum při zachování přísných standardů uživatelského zážitku.

PWA fungují podobně jako zjednodušené aplikace přístupné přes webové prohlížeče a jsou vytvořeny pomocí HTML5 a JavaScriptu, což zajišťuje bezproblémovou navigaci a přístupnost. PWA v podstatě představují změnu paradigmatu ve vývoji webových aplikací a jsou připraveny katalyzovat prudký růst trhu, který by měl podle prognóz společnosti Statista do roku 2027 dosáhnout 10,44 miliardy dolarů. Pro podniky všech velikostí slouží PWA jako pevný základ pro vybudování loajality zákazníků a podporu trvalého růstu v dynamickém digitálním prostředí.

Stále častější používání exkluzivních propagačních kódů pro aplikace představuje strategický posun, jehož cílem je upevnit zapojení zákazníků do samostatné digitální sféry. Vzhledem k tomu, že digitální prostředí prochází neustálým vývojem, jsou společnosti nuceny přijímat inovativní řešení, jako jsou PWA, aby zůstaly konkurenceschopné v dynamickém prostředí elektronického obchodu.

promocodius.com je online platforma, která nabízí aktuální kupóny, akce a slevy pro tisíce známých a předních prodejců. Založena v roce 2016. Působí na Ukrajině, v České republice, Polsku, Slovensku, Rumunsku, Švédsku, Dánsku, Finsku, Norsku, Španělsku, Mexiku, ve Spojených státech a v Turecku.

Sdílet:

Hlavní zprávy

Weby provozuje SPM Media a.s.,
Křížová 2598/4D,
150 00 Praha 5,
IČ 14121816

Echo24.cz

×

Podobné články