Podcasty Echa bodují. Nasbíraly už přes 1 milion zhlédnutí a pokračují
PODCASTY ECHA
Podcastům Echa se daří. Za přibližně rok a čtvrt existence se jim podařilo nasbírat už přes milion zhlédnutí na platformě YouTube. Za tu dobu se k vlajkové Echo Poradě přidala celá řada dalších formátů, které odebírají tisíce posluchačů a diváků, jako podcasty se navíc začaly natáčet i žánry dříve těsně spjaté s Týdeníkem Echo.
„Tak už nakonec i my, Echo. Dlouho jsme odolávali, mysleli jsme si, že přežijeme bez všech těch nových vymožeností, ale i my jsme podlehli podle tlaku doby. Odpor jsme kladli dva roky, mezi tím se objevily stovky podcastů, možná tisíce a jen pár se skutečně prosadilo, většina má pár desítek posluchačů. Začínáme postaru, tedy bez videa, protože prvotním cílem této naší akce je komunikace se čtenáři Týdeníku Echo, ale i našeho deníku Echo 24. Větší ambice zatím nemáme. Poslouchat můžete na všech velkých podcastových platformách.“
Tak v prosinci roku 2022 Echo zahájilo svou první Echo Poradou. Postupem času zvuk doplnil obraz a k Poradě se připojily oblíbený filozofický podcast Pravda neexistuje? Terezy Matějčkové, kulturní podcast Muži za pultem Ondřeje Štindla, Výpravy Jiřího Peňáse nebo rozhovorový pořad Echo Pavla Štrunce. Jako podcast se začal natáčet také Echo Salon určený k širší vícečlenné diskuzi o daném tématu.
A právě Salon k dvěma letům války na Ukrajině se stal prozatím zdaleka nejúspěšnějším pořadem, když nasbíral přes 120 tisíc zhlédnutí. Na druhém místě se drží interview s ekonomkou Ilonou Švihlíkovou a více než 105 tisíci přehrání. Výborně se daří také dalším rozhovorům a poradám včetně prvního dílu filozofického podcastu Terezy Matějčkové.
Celkem už tak Echo v době psaní textu stihlo posbírat 1 051 752 zhlédnutí. Kromě portálu YouTube jsou podcasty redakce dostupné také na platformách Spotify, Apple Podcasty, Podcasty Google a předplatitelském Forendors. Plné verze pořadů lze také pořídit v rámci předplatného Týdeníku Echo nebo EchoPrime.