Aerolinka naložila psa do špatného letadla. Skončil v Saúdské Arábii

ZTRACENÝ PES

Aerolinka naložila psa do špatného letadla. Skončil v Saúdské Arábii
Britská letecká společnost omylem přepravila psa jedné americké rodiny téměř 5000 kilometrů špatným směrem. Fenka labradorského retrívra skončila v Saúdské Arábii místo Nashvillu v americkém státě Tennessee. Foto: Shutterstock
1
Svět
Sdílet:

Britská letecká společnost omylem přepravila psa jedné americké rodiny téměř 5000 kilometrů špatným směrem. Fenka labradorského retrívra skončila v Saúdské Arábii místo Nashvillu v americkém státě Tennessee, uvedl deník The Times.

Manželé Madison a James Millerovi cestovali z londýnského letiště Heathrow do Nashvillu v USA a mysleli si, že jejich pes Bluebell je také v bezpečí a na cestě v zavazadlovém prostoru. Po příletu do Nashvillu jim však bylo sděleno, že fenka byla naložena do špatného letadla a poslána do Rijádu, hlavního města Saúdské Arábie, téměř 5000 kilometrů špatným směrem.

Společnost IAG Cargo, která je nákladním partnerem British Airways, se za chybu omluvila a uvedla, že vyšetřuje, jak k omylu došlo.

Manželé Millerovi uvedli, že pětiletá Bluebell byla tímto zážitkem, během něhož strávila 60 hodin v nákladovém prostoru, „traumatizována“. Dodali, že jejich pes má od incidentu problémy s chováním.

„Když jsme se ji poprvé po tomto utrpení pokusili nechat doma samotnou, během prvních deseti minut roztrhala svůj pelech. Podruhé prokousala dřevěné dveře a celou dobu plakala. Takže teď ji nemůžeme nechat (o samotě) – mohla by si ublížit. Odloučení od nás je pro ni příliš traumatizující,“ řekl Miller deníku Daily Mirror.

Manželé požádali o odškodnění, aby svému pejskovi mohli zaplatit léky a rehabilitaci.

Společnost IAG Cargo uvedla, že bere svou odpovědnost za domácí zvířata vážně. „Během doby, kterou u nás Bluebell strávila, dostávala často občerstvení a měla možnost se protáhnout venku – včetně pravidelných procházek a osmi hodin s týmem v přijímacím středisku pro zvířata na Heathrow, který se o ni staral. I přes tato opatření chápeme, že to pro Bluebell a její majitele byla nepříjemná situace, a zůstáváme s nimi v kontaktu, abychom situaci vyřešili,“ uvedla v prohlášení.

Sdílet:

Hlavní zprávy

Weby provozuje SPM Media a.s.,
Křížová 2598/4D,
150 00 Praha 5,
IČ 14121816

Echo24.cz

×

Podobné články