Fosfa je hlavním partnerem výstavy Mucha, rodinná sbírka

KOMERČNÍ SDĚLENÍ

Fosfa je hlavním partnerem výstavy Mucha, rodinná sbírka 2
INZERCE

Echo24

Inovativní firmu a slavného malíře propojují stejné hodnoty

Břeclavská Life Science společnost Fosfa se stala hlavním partnerem připravované výstavy Alfonse Muchy ve Valdštejnské jízdárně s názvem Mucha, rodinná sbírka, která představí doposud neznámá díla. V pražské Valdštejnské jízdárně je k vidění od 15. července do konce října. Cílem výstavy je ukázat veřejnosti, že malíř tvořil díla i v jiném stylu, než je art nouveau, kterým se proslavil po celém světě.

V prostorách Valdštejnské jízdárny na Malé Straně je vystaveno kolem 200 děl ze sbírek Nadace Mucha, která podle jejího ředitele čítá nejvíce exponátů na světě, jejichž autorem je Alfons Mucha. Návštěvníkům tak v expozici odtajní malby, pastely stylisticky mezi symbolismem a expresionismem, sochy, fotografie či reklamní předměty z rodinné sbírky.

Klíčovou myšlenkou, která propojuje výstavu s firmou Fosfa, je důraz na umění výjimečnosti a hodnoty prověřené generacemi, které se promítají nejen v dílech slavného malíře, ale také ve všem, co společnost Fosfa dělá. „Ve Fosfě věříme, že nejlepší díla mohou vytvářet jen výjimeční a charakterní lidé, protože samotný talent nestačí. Proto jsme se rozhodli pro podporu této jedinečné výstavy, která odráží hodnoty naší společnosti, jako jsou respekt, úcta, disciplína a důvěra. Zároveň výstava souzní s naší filozofií výjimečnosti, kterou se snažíme odrážet i v naší práci a produktech,“ říká Ivan Baťka, majitel společnosti Fosfa a zakladatel značky přírodní kosmetiky a drogerie FeelEco.

Výstava mimo jiné mapuje důležité etapy z malířova života, jako je dětství na jižní Moravě, studium v Paříži, pobyt v Americe a návrat zpět do rodné země. Jejím dalším unikátním aspektem je, že celý koncept výstavy architektonicky ztvárnila světoznámá architektka Eva Jiřičná, kterou Fosfa učinila také hlavní tváří reklamního spotu, který diváci mohou vidět v televizi během léta.

„Zapojit do části kampaně paní Jiřičnou pro nás byl přirozený krok, protože její umění je výjimečné stejně jako dílo pana Muchy a její práce na výstavě by neměla být upozaděna. Propojení těchto dvou velkých jmen s sebou neslo velkou zodpovědnost, proto jsme se při realizaci reklamního spotu spojili s lidmi, kteří jsou špička ve svém oboru,“ dodává Ivan Baťka.


FeelEco – Umění výjimečnosti

Výjimečné přírodní produkty pro péči o zdraví, rodinu a domácnost. Produkty FeelEco jsou vyvíjeny v souladu s přírodou, pro naše děti a zdravý domov. FeelEco nabízí účinné přírodní produkty pro praní prádla, úklid domácnosti, mytí nádobí, péči o tělo, hypoalergenní kosmetiku pro děti a kojence i produkty na praní. Produkty řady Baby jsou vhodné pro děti od prvního dne života, neobsahují parfémy, konzervanty ani alergeny a jsou proto šetrné i ke zdraví alergiků a osob s citlivou pokožkou. FeelEco produkty neobsahují nebezpečné konzervanty MIT, jsou biologicky odbouratelné, nejsou testované na zvířatech a jsou vhodné pro čističky odpadních vod. Kvalitu FeelEco produktů garantuje prestižní certifikace EU Ecolabel, kterou značka FeelEco získala jako první v ČR již v letech 2010-2013. Produkty značky FeelEco koupíte na e-shopu www.feeleco.com, v prodejnách dm drogerie, ROSSMANN, Sklizeno, DATART a na e-shopech rohlik.cz, kosik.cz, datart.cz, drmax.cz, pilulka.cz a lekarna.cz.

Foto: Fosfa

O společnosti Fosfa:

Fosfa je inovativní Life Science společnost, která byla založena v roce 1884. Celá skupina je největším zpracovatelem žlutého fosforu v Evropě, a jedním z nejvýznamnějších světových výrobců, který na bázi fosforu vyrábí esenciální přísady a funkční směsi pro potravinářské, farmaceutické a jiné sofistikované průmyslové aplikace. Fosfa také vyvíjí a vyrábí FeelEco, výjimečné přírodní produkty pro péči o zdraví, rodinu a domácnost. V první vertikální farmě na území České republiky pěstuje pod značkou FeelGreens zejména microgreens, jako superfood budoucnosti bez použití pesticidů, růstových regulátorů a GMO.

Více na www.fosfa.cz.