Některé developery zastavil covid. Getberg naopak staví podle plánu a posiluje zákaznickou podporu

KOMERČNÍ SDĚLENÍ

Některé developery zastavil covid. Getberg naopak staví podle plánu a posiluje zákaznickou podporu
Getberg G Residence Unhošť. Foto: Getberg
4
INZERCE
  • Getberg
Sdílet:

I když mnoho firem z oblasti developmentu a prodeje realit pandemie covid-19 a následná omezení výrazně zbrzdila či zastavila, developerská společnost Getberg funguje podle plánu. Stavby jejích aktuálních projektů jedou naplno a ztížení osobních prohlídek nahradila využitím moderních technologií, a ještě vyššího nasazení v zákaznickém servisu.

„Vidíme kolem sebe, že mnoho našich konkurentů složilo ruce do klína, smířili se s tím, že lidé nikam nechodí a čekají na lepší časy. Ty ale mohou přijít i za několik měsíců nebo ještě později. My v Getbergu máme prozákaznický přístup pevně zakotven v naší DNA, a proto hledáme řešení v individuálním přístupu a technologiích,“ říká Egor Khlebnikov, CEO developerské společnosti Getberg.

East Gardens Stránčice.
East Gardens Stránčice. Foto: Getberg

Stavby projektů G-Residence v Unhošti a East Gardens ve Strančicích jedou na plné obrátky a postupují dle dlouhodobého plánu. G-Residence navíc mílovými kroky směřuje k dokončení hrubé stavby. Stejně tak prodeje obou projektů pokračují, jak si developer vytyčil. Tomu pomáhá proaktivní individuální přístup ke každému zákazníkovi využívající videotechnologie, videokonference, digitální podepisování dokumentů a další technologické novinky, které umožňují efektivní komunikaci se zákazníky i přes omezení protipandemických opatření.

East Gardens Stránčice.
East Gardens Stránčice. Foto: Getberg

„Když zákazník chce poslat další fotografie, další video nebo se kdykoli spojit prostřednictvím videokonference, jsme mu plně k dispozici. K podepisování dokumentů bez fyzické přítomnosti nabízíme využívání digitálního podpisu. Každá překážky se dá překonat,“ dodává Khlebnikov.

East Gardens Stránčice.
East Gardens Stránčice. Foto: Getberg

Aby developer zákazníkům vyšel ještě více vstříc, snížil desetinásobně poplatek za rezervaci nemovitosti. „Hledali jsme, jak ještě můžeme zákazníkům vyjít vstříc, a proto jsme změnili systém rezervace nemovitostí. Před rezervační poplatek, který činí 250 tis Kč jsme vložili ještě jeden rezervační krok, předrezervační poplatek – vratných 25 tis. Kč, který platí do konce března.“

 

Sdílet:

Hlavní zprávy

Týdeník Echo

Koupit