Důchodce volal operátorovi 24tisíckrát se stížností. Policie ho zatkla
důchodce zatčen
Policie v Tokiu zatkla jedenasedmdesátiletého muže za to, že volal svému telefonnímu operátorovi 24 000krát, aby si stěžoval. Senior čelí obvinění, že narušoval chod firmy. S odvoláním na sdělení japonské policie o tom dnes informoval zpravodajský web BBC.
Akitoši Okamoto čelí obvinění, že v uplynulých osmi dnech stále volal na bezplatnou linku svého operátora KDDI, aby ho obvinil z porušování smlouvy. Podle policie šlo o tisíce telefonátů. Operátor uvedl, že muž na linku volal opakovaně v období dvou a půl let. Okamoto naopak tvrdí, že firmu neobtěžoval a že se sám stal obětí nepříjemné situace.
Muž si podle japonských médií stěžoval, že jeho telefon nezachycuje rozhlasové vysílání a obvinil operátora, že porušuje smlouvu. Podle policie Okamoto obsluhu zákaznické linky opakovaně urážel a domáhal se, aby ho zástupce firmy navštívil a omluvil se mu. Někdy na zákaznickou linku muž pouze zavolal a po zvednutí zavěsil.
Firma KDDI se prý původně s mužem soudit nechtěla, telefonáty ale prý byly tak časté a neúprosné, že zaměstnanci zákaznické linky nestíhali vyřizovat požadavky dalších klientů. Policejní mluvčí uvedl, že Okamoto byl zatčen pro podezření z toho, že bránil normálnímu fungování podniku.