1 Bonusy ŠKODY AUTO

Škoda míří svými „balíčky“ na soukromé majitele a rodiny

NOVÉ

Témata: ,

Nákup nového automobilu není pro většinu soukromých majitelů běžnou záležitostí. Aby se z něho však ještě příjemnější zážitek, nabízí ŠKODA AUTO další nevšední zážitky. A to prostřednictvím tzv. zákaznického balíčku, který je možné objednat ke každému nově zakoupenému vozu ŠKODA. Balíček cílí primárně na soukromé majitele a jejich rodinné příslušníky a aktuálně lze vybírat z jeho tří variant.

ŠKODA neustále zkvalitňuje své služby a posunuje je na prémiovou úroveň. Ve své strategii do roku 2025 počítá s dalším rozvojem péče o zákazníky v kontextu zásadních proměn automobilového trhu. Společnost také kontinuálně vylepšuje péči o své zákazníky a právě proto nyní nabízí své zákaznické balíčky, s nimiž mohou všichni budoucí majitelé nových vozů ŠKODA strávit příjemný den v jejich domovině – Mladé Boleslavi. Program dle vlastního výběru se jim postará o zábavu i poučení.

„Zákaznické balíčky cílí primárně na retailovou klientelu, pro kterou je nákup nového automobilu výjimečným okamžikem,“ vysvětluje Eva Kancnýřová, vedoucí Zákaznického centra ŠKODA AUTO. „Vážíme si každého jednotlivého zákazníka a jako výraz vděčnosti přidáváme ke každému prodanému vozu možnost absolvovat zážitkový program v Mladé Boleslavi a okolí za velmi zajímavých podmínek. Chceme tak zprostředkovat majitelům vozů ŠKODA netradiční zážitky a současně jim předat zajímavé informace z historie i současnosti naší firmy. Věříme, že i touto formou můžeme prohloubit jejich loajalitu ke značce ŠKODA,“ doplňuje. 

Několik variant balíčků

Základem zákaznického balíčku jsou zajímavé služby, které se kombinují v závislosti na objednané variantě. Nejjednodušší verze pro 1 osobu za 440 Kč včetně DPH zahrnuje návštěvu ŠKODA Muzea, depozitáře i výrobního závodu s průvodcem, předváděcí jízdu s vybraným vozem ŠKODA, občerstvení v café restaurantu Václav, voucher na návštěvu rodného domu Ferdinanda Porscheho ve Vratislavicích a poukaz na 15 % slevu při nákupu produktů se ŠKODA tématikou.

To samé obsahuje i rodinný balíček za 1 699 Kč včetně DPH, který počítá s čtyřmi osobami. Oba zákaznické balíčky je možné objednat z pohodlí domova na internetových stránkách zde. Po zakončení objednávky online platbou obdrží zákazník do mailu příslušné vouchery a může vyrazit. Nejvyšší variantu představuje rodinný balíček se slavnostním předáním nového vozu v Zákaznickém centru mladoboleslavské automobilky. Tento balíček vyjde na 3 699 Kč včetně DPH a objednává ho prodejce, u něhož zákazník vozidlo koupil. 

Se zákaznickým balíčkem se zájemce dostane také na několik zajímavých míst – do výrobní haly mladoboleslavské automobilky, muzea i rodného domu Ferdinanda Porscheho ve Vratislavicích u Liberce. Interaktivní prohlídka muzea zprostředkuje podrobnosti z historie české automobilky a nabídne ke zhlédnutí stovky vystavených exponátů. Ty nejvzácnější exempláře se ukrývají ve speciálním prostoru – tzv. Depozitáři. Zde jsou k vidění unikátní a zcela jedinečné vozy, ale také sbírka sportovních vozů nebo prototypy, které se do výroby nikdy nedostaly. V budově muzea se nachází moderní café restaurant Václav, kde si lze vychutnat dobré jídlo a pití, ale i příjemnou atmosféru a skvělé historické okolí.

Ve Vratislavicích nad Nisou se v roce 1875 narodil automobilový konstruktér Ferdinand Porsche. Jak žil, kde studoval, jak se dostal k automobilům a další zajímavosti z jeho života – to vše se zájemci dozví v jeho rodném domě. Při půlhodinové testovací jízdě si vyzkouší vybraný vůz ŠKODA. Nevšední zážitek skýtá rovněž návštěva výrobního závodu. V rámci poznávání výroby zblízka se zákazník obeznámí s výrobním procesem vybraného vozu, shlédne koncert strojů a operátorů na montážní lince a na vlastní kůži se přesvědčí o kvalitě a péči, která je věnována automobilům ŠKODA.

Důraz na elektromobilitu

Za pomoci Strategie 2025 definovala společnost ŠKODA AUTO hlavní směry svého dalšího rozvoje, aby současné období transformace automobilového průmyslu proměnila v další růst. Důležitými tématy jsou přitom elektromobilita a konektivita. Dalšími oblastmi, na které se společnost zaměří, jsou digitalizace produktů a procesů, vstup na nové trhy a také rozšiřování klasické výroby automobilů o další služby související s mobilitou. ŠKODA AUTO tak chce dále růst ve dvou dimenzích. První oblastí je růst samotného prodeje vozů, širší základnu růstu však budou tvořit nové oblasti podnikání – například digitální služby související s mobilitou. Zákazník v roli konzumenta produktů a služeb však bude i nadále středobodem zájmu, proto rozvoj péče o zákazníky zůstává integrální součástí všech strategických úvah.

Čtěte také: Vstup do elektroéry. Škoda využila hokejové mistrovství k představení dvou nových modelů aut

V Týdeníku Echo a na EchoPrime se dozvíte více, získáte je zde.

 


Vážení diskutující,
Echo24.cz chce umožnit svobodnou diskuzi, ale vyhrazuje si právo neukládat či mazat příspěvky urážlivé, vulgární, xenofobní, odkazy na jiné internetové stránky či takové příspěvky, které odporují obecné lidské slušnosti. Před vložením vašeho příspěvku prosím zkontrolujte, zda jste opravdu přihlášeni. V opačném případě se váš příspěvek ukáže jen na vašem monitoru, ale do diskuze se nezanese.