Pořad Fialové končí, CNN Prima News „optimalizuje“ vysílání

POŘAD MARKÉTY FIALOVÉ KONČÍ

Pořad Fialové končí, CNN Prima News „optimalizuje“ vysílání
moderátorka pořadu Silný hlas Markéta Fialová Foto: foto: facebook/Markéta Fialová
3
Domov

jar Echo24

CNN Prima News už nebude vysílat talkshow Silný hlas moderovaný Markétou Fialovou. Stanice stahuje pořad nejznámější tváře, kterou před startem přetáhla konkurenční televizi Nova. Nahradí ji pořad 360° Pavlíny Wolfové. Podle Gabriely Semové, mluvčí TV Prima, je důvodem zrušení „optimalizace“ pořadu. Informoval o tom server Mediář.cz.

Pořad Silný hlas běžel na CNN Prima News od spuštění stanice v květnu až do června. Od září nebude stanice vysílat ani jeho reprízy. „Jedná se o jeden z kroků optimalizace programu na kanálu CNN Prima NEWS v kontextu zkušeností za první čtvrtletí vysílání. Markéta Fialová zůstává klíčovou osobou publicistiky a zpravodajství skupiny Prima. Další chystané změny a novinky ohledně CNN Prima NEWS představíme na konci srpna,“ potvrdila konec pořadu mluvčí Primy Gabriela Semová.

Ve vysílání nahradí pořad Fialové pořad 360° Pavlíny Wolfové, který doteď běžel od 21:40. „Pořad 360° Pavlíny Wolfové se nově posune do prime time ve 20.30,“ uvedla Prima.

O optimalizaci vysílání se minulý týden již zmínil generální ředitel Primy Marek Singer v tiskové zprávě. „Po prvních třech měsících vysílání jsme se rozhodli optimalizovat program CNN Prima News,“ informoval Singer.

Možným důvodem vyřazení pořadu jedné z nejpopulárnějších moderátorek v zemi je nízká sledovanost pořadu. Od spuštění vysílání v květnu začal pořad Silný hlas se sledovaností 26 tisíc diváků, ze kterých se postupem času propadl na čtyři tisíce.

Nejedná se o první výraznější změnu ve vysílání. Televizní skupina Prima stáhla svou hlavní zpravodajskou relaci Hlavní zprávy ze CNN Prima News, dále ji bude vysílat už jen na stanici Prima. Podle informací redakce Echo24 v červnu spadla sledovanost Hlavních zpráv ze 600 tisíc diváků na něco málo přes 400 tisíc na relaci.

Zpravodajská stanice CNN Prima News po čtvrt roce fungování zatím dosahuje průměrného podílu celodenní sledovanosti 0,37 procenta mezi diváky nad 15 let. Je tak hluboko pod úrovní podílu 1,5 procenta, kterého chce Prima dosáhnout do jednoho roku od zahájení vysílání.