UPC postihl výpadek. Nemůžeme se koukat pohádky, zlobili se klienti
Výpadek na straně UPC
- red,
Někteří obyvatelé Moravskoslezského kraje se místo tradičních českých pohádek dočkali jen černé obrazovky. Na vině byl hodinový výpadek signálu společnosti UPC, který zasáhl především Ostravu a okolí. Na facebookovém profilu poskytovatele se tak začaly množit reakce nespokojených klientů, kteří se zlobili, že se nemohou dívat na vánoční program.
První problémy hlásili zákazníci v poledne, kdy jim televize ukazovala chybovou hlášku či jen černou obrazovku. „Šlo o problém technického zařízení, výpadek zasáhl především města jako Frenštát pod Radhoštěm, Frýdek-Místek, Havířov, Krnov, Opava, Ostrava, Valašské Meziříčí a Šumperk,“ řekl serveru Echo24 mluvčí společnosti Jaroslav Kolár.
Výpadek se týkal pouze televizních služeb, internetové připojení a další produkty fungovaly bez problémů. Než se UPC a jeho technikům podařilo problém odstranit, tou dobou už se na facebookové stránce společnosti začaly objevovat první naštvané příspěvky klientů.
„Děláte si z nás srandu? Člověk se chce v klidu podívat na pohádky a UPC dává místo pohádek černou obrazovku, to je od Vás na Vánoce velmi milé!“ napsala jedna ze zákaznic. „Napekla jsem, sedla si s dětmi před televizi a nic, žádná pohádka. To vám tedy pěkně děkujeme, zrovna na Štědrý den,“ napsala další.
Jiní klienti si ovšem kvůli černé obrazovce nechtěli kazit sváteční pohodu a doporučovali to samé i ostatním. „Běžte radši na procházku a netvrdněte furt u televize“, napsal pod příspěvek UPC jeden z uživatelů na Facebooku. „Být vámi, tak poděkuju technikům, kteří i na Štědrý den musí být v práci a opravovat vám televizi, abyste se vy mohli dívat na pohádky“, napsal do diskuze jiný zákazník na obhajobu UPC.
Po hodině bez signálu se na Facebooku UPC objevila zpráva doprovázená omluvou, že jsou veškeré televizní služby opět v provozu. „Nešlo o žádný přeseknutý optický kabel nebo tak, technici si s problémem rychle poradili a pracovali hned na obnově služeb. Mrzí nás, že se výpadek stal zrovna na svátky, a všem zákazníkům se tímto omlouváme,“ doplnil pro redakci Echo24 Kolár.