Farmářské mléko Moravia má světové prvenství

KOMERČNÍ SDĚLENÍ

Farmářské mléko Moravia má světové prvenství
Mléko Foto: Moravia
2
INZERCE
Sdílet:

Mléko patří k nejčastěji kupovaným produktům, přičemž vliv na jeho kvalitu nemá jen jeho původ či zpracování, ale také obal. Producent tradičních mléčných výrobků Moravia nyní uvádí na trh bezkonkurečně první mléko v nejekologičtějším nápojovém kartonu bez plastového uzávěru na světě. Jeho tradiční Farmářské mléko je od 1. listopadu 2020 k dostání v novém ekologickém obalu Pure-Pak® Imagine společnosti Elopak.

Nápojové kartony patří k obalům, v nichž se mléko prodává nejčastěji. Jsou lehké, pevné, skladné a dokonale chrání potravinu uvnitř před mikroorganismy, světlem a dalšími vnějšími vlivy. Jakkoli mají nápojové kartony řadu nesporných výhod, jde o jednorázové obaly, a proto je jejich složení a možnosti recyklace naprosto zásadní.

Obal Farmářského mléka Moravia bez plastového uzávěru obsahuje 10x méně plastů než průměrná PET láhev, o 46 % méně plastů ve srovnání s kartony s uzávěrem a svým složením je tou "nejzelenější" verzí nápojového kartonu.

"V posledních letech jsme svědky dramatických změn klimatu a narůstajícího znečištění životního prostředí. Zároveň se však zvýšil zájem o ekologičtější a bezplastové obaly. Ambicí společnosti Elopak je stát se lídrem v oblasti vývoje trvale udržitelných nápojových obalů, a to zejména obalů se snadnými systémy otvírání, bez plastových uzávěrů. Uvedením obalů Pure-Pak® Imagine tuto pozici zaujímáme. Jsme velmi rádi, že náš dlouholetý obchodní partner mlékárna Moravia je celosvětově první společností, která nabízí toto řešení spotřebitelům právě na Českém trhu," uvedl Boris Pavlačka, Market Unit Manager CEE North, Elopak.

Moravia
Moravia Foto: Moravia

Farmářské mléko je čerstvé mléko z Vysočiny s podílem tuku 3,6 procenta a je jediným mlékem na světě v plně ekologickém obalu. Vedle unikátního tvaru kartonu pro pohodlné nalévání obal nabízí jedinečný uzávěr ve tvaru vlnky tvořící pevné a bezpečné hrdlo. Mírným protitlakem se obal sám znovu zavře.

"Záleží nám na životním prostředí, a to je jeden z důvodů, proč jsme se vydali cestou výroby mléčných produktů v těch nejekologičtějších obalech, které jsou na trhu k dispozici," uvedla firma. Tento obal je vytvořen unikátní technologií, která mu dodá lepší vlastnosti a vyšší odolnost s nižší spotřebou papíru. "Díky této změně, a s vaším přispěním, budeme nyní schopni společně zachránit o 20 procent více stromů. Ekologie není levná ani pohodlná. Je to ale cesta, jak žít na čisté planetě."

Sdílet:

Hlavní zprávy

Týdeník Echo

Koupit