Kaufland láká na Milošův oblíbený pudink. Z Hradu přišla štiplavá odpověď

REAKCE NA REKLAMU

Kaufland láká na Milošův oblíbený pudink. Z Hradu přišla štiplavá odpověď
Jiří Ovčáček Foto: Jan Zatorsky
Domov

luc Echo24

Obecně známou zálibu prezidenta Miloše Zemana v pudinku využil obchodní řetězec Kaufland. Ve svém akční nabídce uvedl svůj jahodový a vanilkový práškový pudink jako „Milošovu první volbu“. Jeho reklama neušla kritické odezvě ze strany Hradu.

Příspěvek Kauflandu okomentoval prezidentův mluvčí Jiří Ovčáček: „Škoda, že tento nadnárodní řetězec vynechávám. Mohl jsem nakoupit a u toho zároveň politicky a ideově vyspět, jako kdysi bylo možno díky svátečním výlohám v n. p. Pramen.“

Kaufland však není jediným obchodem, který je na Ovčáčkově černé listině. V minulosti odmítl nakupovat i v Globusu, a to poté, co se hypermarket stal partnerem iniciativy NELEŽ, která bojuje proti dezinformacím.

Milošova první volba.
Milošova první volba. Foto: Kaufland

Reakce Hradu na leták Kauflandu vyvolala na sociálních sítích mnoho reakcí, o pudinku se totiž v souvislosti s prezidentem Milošem Zemanem mluví již od loňského ledna. Tehdy ho zmínil sám prezident v pořadu deníku Blesk.cz S prezidentem v Lánech, když prozradil, co čem se mu daří přibrat. „Tajemství je velice prosté… jmenuje se pudink, buď vanilkový nebo čokoládový, a v něm je přimíchána nějaká záhadná substance, která zvyšuje chuť k jídlu,“ pochvaloval si Miloš Zeman.

Byť příspěvek mohl na první pohled vypadat jako něčí žert, opravdu za ním stojí řetězec Kaufland. „Jedná se o spontánní facebookový post, který vznikl pouze v souvislosti s naší dlouhodobou kampaní Moje první volba… Její nosnou myšlenkou je fakt, že ke každému zákazníkovi přistupujeme individuálně a snažíme se vyjít vstříc jeho preferencím a přáním,“ sdělila pro Echo24 za Kaufland Renata Maierl. „Dosud se nám na příspěvek dostalo převážně pozitivních reakcí,“ dodala.