Spouštíme Týdeník Echo

Vážení a milí čtenáři,

ještě to nejsou ani čtyři měsíce, co jsme 16. března spustili názorový deník ECHO24.cz. Přesto se podařilo dosáhnout pro nás nečekaného ohlasu. Každý měsíc nám přibývají čtenáři a podle nezávislého měření Google Analytics navštěvuje ECHO24.cz přes 260 000 uživatelů-čtenářů. Tento výsledek se přibližoval našim tajným představám, zároveň ovšem víme, že to nestačí a že náš růst se nesmí zastavit.

Věděli jsme, že to nebudeme mít jednoduché. Zlomit u inzerentů a mediálních agentur skepsi, opatrnost, ale i obavy z nového internetového deníku, který stojí v opozici vůči trendu vlastnictví českých médií a je výrazně kritický k současným poměrům, bude trvat ještě dlouhé měsíce. Proto jsme pečlivě zvažovali, zda ECHO24.cz zpoplatníme. Nakonec jsme nezpoplatnili ani jeho část, protože pro nás byla na prvním místě relevance na mediálním trhu, kterou bychom při známé neochotě platit za obsah na internetu výrazně ohrozili. Kvalitní obsah ale zadarmo vytvářet nelze. Proto jsme se rozhodli vydávat Týdeník ECHO, do nějž přesuneme část obsahu, který jsme dosud publikovali na internetu zdarma. Týdeník dále rozšíříme o hlubší analýzy a komentáře, plné verze rozhovorů a původní reportáže. Páteří Týdeníku ECHO bude komentovaný popis nejdůležitějších událostí z domácí politiky, společnosti i ze světa, původní zprávy, reflexe kulturních událostí v sekci Umění & Kritika, ale budeme také přinášet texty o designu, autech, technologiích apod.

Předplacením Týdeníku ECHO pomůžete existenci celého našeho projektu, a navíc dostanete exkluzivní obsah. Nebudu zastírat logiku struktury předplatného, je rozdělena tak, aby cena předplatného byla přijatelná pro běžného čtenáře, tzv. Firemní a Korporátní předplatné reaguje na podněty podnikatelů, majitelů malých firem nebo živnostníků, kteří jsou rádi za existenci deníku ECHO24.cz a chtějí jej podpořit, z různých, nicméně pochopitelných důvodů v něm však nechtějí inzerovat.

Týdeník ECHO nejprve spouštíme se speciální aplikací pro zařízení iPad / iPad mini. Samozřejmostí je možnost off-line čtení, ale i načítání na pozadí, což znamená, že v případě připojení na wi-fi, a to v režimu stand-by, se vám obsah aktuálního vydání automaticky načte a při zapnutí zařízení iPad už jej sami nemusíte stahovat. Aplikace týdeníku je koncipována tak, aby se ovládala co nejsnadněji. Odolali jsme kouzlu technologických možností tabletů a upřednostnili jednoduchost. Listování v jednotlivých textech je možné pohybem prstu zprava doleva, čtení textů pak shora dolů; vlevo nahoře v navigační liště je ikona s obsahem. Funkcionalitu budeme postupně doplňovat. Pro ostatní zařízení, stolní počítače, notebooky či tablety Android je zatím k dispozici jen čtení pomocí webového prohlížeče a funguje jen on-line. Koncem léta bychom pak měli přinést i aplikaci pro zařízení Android.

Věřím, že budete s obsahem Týdeníku ECHO spokojeni. Budeme se snažit, seč nám síly budou stačit.

 

CHCETE PODPOŘIT ECHO24.cz? POŘIĎTE SI PŘEDPLATNÉ NOVÉHO TÝDENÍKU ECHO.

 

APLIKACI TÝDENÍKU ECHO PRO IPAD SI MŮŽETE STÁHNOUT ZDE.

POKUD CHCETE ČÍST TÝDENÍK ECHO PŘES WEBOVOU STRÁNKU, KLIKNĚTE ZDE.


/
vydavatel a šéfredaktor

Vystudoval literární vědu na FPF Slezské univerzity v Opavě a masovou komunikaci na FSV UK v Praze. Začínal v regionálním tisku jako kulturní redaktor, od začátku studií v Praze (1994) pracoval jako redaktor Lidových novin. Na jaře roku 1996 nastoupil jako politický reportér do televize Nova. Po dvou letech z televize odchází do vydavatelství Stratosféra, aby založil a vedl svůj první časopisecký projekt, titul Spy. Časopis, který byl koncipován jako politický tabloid, opouští po necelém roce. Pracuje opět pro televizi Nova a v polovině roku 1999 je jmenován ředitelem tisku a PR TV Nova. V červnu 2000 se stává šéfredaktorem časopisu Týden. Za jeho působení se zvedl prodaný náklad časopisu Týden trojnásobně (z 16 200 v roce 2000 na 57 800 v roce 2003), Týden získává ocenění Časopis roku. V roce 2002 zakládá časopis Instinkt a stává se mediálním ředitelem vydavatelství Mediacop. Časopis Instinkt po roce úspěšného vydávání získává ocenění Hvězda roku. Z vydavatelství Mediacop odchází v lednu 2009 do představenstva mediální skupiny MAFRA, kde byl tři roky zodpovědný internetové aktivity skupiny a deník Lidové noviny, jehož byl zároveň šéfredaktorem. V polovině listopadu 2013 z Mafry odchází. Počátkem roku 2014 zakládá vydavatelství Echo Media a.s., která vydává internetový deník Echo24.cz.

Názory Více

Online zprávy Více

Vážení diskutující,
Echo24.cz chce umožnit svobodnou diskuzi, ale vyhrazuje si právo neukládat či mazat příspěvky urážlivé, vulgární, xenofobní, odkazy na jiné internetové stránky či takové příspěvky, které odporují obecné lidské slušnosti. Před vložením vašeho příspěvku prosím zkontrolujte, zda jste opravdu přihlášeni. V opačném případě se váš příspěvek ukáže jen na vašem monitoru, ale do diskuze se nezanese.