Muž v USA měl rasisticky nadávat kurýrovi Amazonu, ten mu kvůli tomu vypnul domácnost

DRASTICKÝ ZÁKROK AMAZONU

Muž v USA měl rasisticky nadávat kurýrovi Amazonu, ten mu kvůli tomu vypnul domácnost
Zákazník Amazonu tvrdí, že mu společnost zablokovala přístup k chytrým domácím zařízením kvůli falešným obviněním z rasismu Foto: Shutterstock
1
Svět
Sdílet:

Americký technologický gigant Amazon údajně vypnul chytrou domácnost zákazníka poté, co kurýr tvrdil, že zaslechl rasovou nadávku, přicházející přes zvonek, i když nikdo nebyl doma. Muž z Baltimoru Brandon Jackson řekl, že mu byl od 25. května do 31. května tohoto roku odepřen přístup do svých zařízení přes Amazon Echo. Při komunikaci s podporou vyšlo najevo, že se tak stalo kvůli údajnému rasismu. Informoval o tom server Foxnews.com.

Majitel domu tvrdil, že „všechno vypadalo v pořádku“ poté, co mu 24. května kurýr Amazonu doručil balíček, ale druhý den byl se nemohl přihlásit do svého zařízení Echo Show. Řekl, že rychle kontaktoval zástupce společnosti s žádostí o pomoc. „Zástupce mi řekl, že jsem měl obdržet e-mail, který jsem skutečně našel ve své schránce. Byl od vedoucího pracovníka společnosti Amazon,“ popsal Jackson.

„Když jsem vytočil číslo uvedené v e-mailu, napůl jsem přemýšlel, jestli Amazon nemá nějaké problémy a já jsem nevědomky nenaletěl podvodníkovi.“ Když se Jackson spojil s vedoucím pracovníkem, na začátku hovoru se ho zeptali, zda ví, proč je zablokovaný. „Když jsem odpověděl, že si nejsem jistý, jeho tón se proměnil v obviňující,“ napsal majitel domu. „Bylo mi řečeno, že řidič, který mi doručoval zásilku, nahlásil, že slyšel rasistické poznámky přes můj domovní zvonek.

Jackson poté tvrdil, že má videozáznamy dokazující, že k žádné interakci nedošlo a žádný z jeho rodinných příslušníků nebyl v té době v jeho domě. Jackson zároveň přiznal, že celý týden nebyl úplně „ve tmě“, protože jeho zařízení byla provozována lokálně. Na závěr ale řekl, že nejspíše přehodnotí svůj vztah s Amazonem.

Společnost Amazon v prohlášení pro DailyMail.com k incidentu uvedla: „Usilovně pracujeme na tom, abychom zákazníkům poskytli skvělý zážitek a zároveň zajistili, aby se řidiči, kteří doručují balíčky Amazonu, cítili bezpečně. V tomto případě jsme se díky našemu vyšetřování dozvěděli, že se zákazník nechoval nevhodně, a přímo se zákazníkem pracujeme na vyřešení jeho obav a zároveň hledáme způsoby, jak zabránit tomu, aby se podobná situace opakovala.“

 

Sdílet:

Hlavní zprávy

Weby provozuje SPM Media a.s.,
Křížová 2598/4D,
150 00 Praha 5,
IČ 14121816

Echo24.cz

×

Podobné články