Řetězec prodával kuřecí stehna za 40 korun. Část zákazníků to rozčílilo
nevkusná akce?
- red,
Reklamní kampaň německého řetězce Edeka vyvolala mezi částí německé veřejnosti pozdvižení. Řetězec v rámci týdenní akce nabízel kilogram masa za euro a půl. S takovou cenou nemohou v současnosti soutěžit žádní jiní diskontní prodejci. „Je správné, aby se 100 gramů kuřecího masa prodávalo za 15 centů?“ ptají se zákazníci. Informuje server Stern.
Část zákazníků levnou cenu masa neocenila. Naopak německému řetězci jeho marketingový tah zkritizovala. 15 centů není podle nich adekvátní částka za život zvířete. Přijde jim rovněž nevkusné, že leták, který maso za přehnaně nízkou cenu propaguje, nese značku iniciativy dobrých životních podmínek zvířat.
K jednomu z negativních příspěvků se vyjádřil přímo řetězec Edeka: „Můžeme v podstatě pochopit vaše obavy. Nabídka však byla propagací, která byla k dispozici pouze v některých pobočkách a byla omezena na jeden den. V tomto případě neměla nabídková cena vliv na částku, kterou obdrželi zemědělci. Společnost Edeka se zavázala k dobrým životním podmínkám zvířat v mnoha oblastech.“