Most! zase posunul rekord sledovanosti. Severka láká na pivo a utopence v akci
Pivo na Severce
Seriál Most! z produkce České televize zažívá nebývalý úspěch. Každá epizoda trhá divácké rekordy, poslední díl vidělo včera 1,7 milionu diváku. Ačkoli se názory na seriál různí, sledovanost nepolevuje. Bylo jen otázkou času, kdy toho využijí různé firmy. Nejvíc samozřejmě láká mostecká hospoda Severka, v níž se podstatná část seriálu odehrává. Český slevový portál Slevomat.cz například už nabízí akci „Pivo a utopenec v Severce jako štamgast“.
Malý čepovaný Braník a utopenec s cibulí. V restauraci, která zevnitř vypadá zcela identicky jako ta seriálová, si můžete obojí dát díky Slevomatu za 39 korun. Navíc prý hospodský utopence naloží speciálně pro vás. V Severce se můžete i vyfotit za výčepem a budete-li mít štěstí, třeba i posedět u stolu, u kterého v seriálu sedávají Luďan, Franta, Čočkin.
Jediný den, kdy voucher ze Slevomatu nelze využít, je 25. února. To se totiž bude vysílat poslední díl seriálu a předpokládá se, že bude v Severce plno. Místní se sem totiž na seriál chodí koukat společně. V pondělí navíc dorazí i tvůrci seriálu. Na projekci posledního dílu, který kvůli vulgaritě bude začínat nezvykle až ve 21.45 je nezbytná bezplatná registrace. Zájemci ji mohou získat přímo v hospodě u výčepu. „Protože kapacita malebné hospůdky je omezená, každý si může vzít maximálně dvě vstupenky,“ uvedla mluvčí mosteckého magistrátu Alena Sedláčková.
Pokud však restauraci navštívíte kdykoliv jindy, je možné, že se setkáte s lidmi, jejichž tváře vám budou povědomé. Jedná se totiž o obyvatele okolního sídliště, kteří se v seriálu objevili.
Do Severky podle svých slov často chodí i Zdeněk Godla, představitel Roma Franty, který u štamgastského stolu musel v seriálu „držet úhel“. Scenárista Petr Kolečko také řekl, že v nyní celostátně známé hospodě proseděl hodiny během přípravy seriálu. Pokud vám nebude stačit utopenec, můžete si dát místní hotovky za „pár kaček“, jak stojí v nabídce na Slevomatu.
Město Most v severozápadních Čechách se stalo mediálně velmi zajímavým. Slogan „Dycky Most!“ se běžně používá na sociálních sítích a využívá ho například i primátor města Jan Paparega. Podle dostupných informací má zatím magistrát neformální souhlas slogan do budoucna používat.