„Sado mama už je zase Sama doma.“ Grafici ČT odpálili virální bombu

VIRÁLNÍ KAMPAŇ

„Sado mama už je zase Sama doma.“  Grafici ČT odpálili virální bombu
Inkriminované a změněné logo. Foto: ČT
1
Domov

Echo24

Tradiční pořad České televize Sama doma zažívá nebývalý nárůst popularity. Stačilo jediné: pootočit na webu ČT stávající logo. Z původního Sama Doma tak vznikla Sado Mama a na sociálních sítích se to neobešlo bez bouřlivé odezvy. V současnosti, už ČT vrátila logo do původní podoby, ale krátká změna je dohledatelná například zde. Podle vyjádření České televize se jednalo o chybu grafiků.

„Sára před chvíli vylezla z postele, že nemůže spát. Tak jsem jí ukázala novou webovku Sama doma, a hned zmizela. Díky naším kreativcům za nečekanou mediální kampaň,“ komentovala nové logo moderátorka pořadu Ester Janečková. Účinkuje v jednom z nejdéle vysílaných pořadů České televize, který má už přes 2700 dílů.

„Tohle logo BDSM pořadu Sado Mama je čistý klenot! Já na něj normálně musel minutu koukat, abych si uvědomil, že to má být "Sama doma".A nejlepší na tom všem je, že v České televizi muselo projít tak deseti schvalovacími procesy...“ všiml si krátké kampaně i cestovatel Ladislav Zibura.

„Živě vysílaný kontaktní publicistický pořad poskytuje především ženskému publiku zajímavý a inspirativní program, servis, zábavu i informace – a to vše živě s možností okamžité reakce Vás, diváků,“ takto na sociálních sítích pořad Sama doma popisuje sama Česká televize.

Nové logo však rozjelo hromadu návrhů, jak by měl být pořqad koncipován. Radovala se z něj i původní dramaturgyně pořadu Kamila Zlatušková. Ta v minulosti chtěla koncept pořadu změnit, ale změna loga jí podle vlastních slov nenapadla. „Ale tohle, tohle by mě třeba fakt nenapadlo a samozřejmě mi to přijde jako velmi odvážný koncept!“ komentovala logo na sociální sítí Facebook.

Česká televize se během několika hodin vrátila k původnímu logu a vydala na sociálních sítích omluvu.
„Děkujeme za dotazy i podněty k vzniku nového formátu. Chápeme… Tohle překlopení loga se prostě grafikům při tvorbě nového iVysílání úplně nepovedlo. Změnu názvu ani dramaturgie Sama doma ale neplánujeme. Staré logo je zpátky. A Sado mama už je zase Sama doma,“ uvedla k celé situaci televize.

Interaktivní pořad, ve kterém moderátorky reagují i na aktuální dotazy diváků, se vysílá již od roku 1998. Pravidelně od 12:30 do 14:00 a to ze tří studií a to v Praze, Brně a Ostravě. Obsahuje řadu rubrik s různými hosty z řad známých osobností, ale i odborníků na různá témata, se zaměřením především na ženské publikum.