1 Kontroverzní reklama

Valentýnské srdce jako kus vepřového? Kaufland vsadil na provokativní reklamu

, NOVÉ

Témata: ,

Obchodní řetězec Kaufland Česká republika zvolil s blížícím se „svátkem zamilovaných“ provokativní formu reklamy. Na svém facebookovém profilu nabízí jako valentýnský dárek chlazené vepřové srdce, reálnou fotografii přitom doplnil ještě o oči.

Obchodní řetězec využil svátku svatého Valentýna ke své kampani, kde vepřové srdce podle vlastních slov ironicky ztvárňuje jako „bojovníka proti přitroublým americkým svátkům“. V rámci kampaně Rozehřej srdce Kaufland dále vytvořil sadu sarkastických hlášek, mezi kterými si mají zákazníci vybrat tu svou.

Kontroverzní reklama vyvolala rozporuplné reakce. Část lidí pobavila, bojovníky za práva zvířat příspěvek naopak pobouřil. Sám Kaufland reklamu hájí. „Reklama cílila především na mladé zákazníky, kteří vítají vtipné a trochu neobvyklé reklamy,“ sdělila deníku Echo24 Renata Maierl, mluvčí společnosti Kaufland Česká republika.

V Týdeníku Echo a na EchoPrime se dozvíte více, získáte je zde.

,

Vážení čtenáři,
internetový deník Echo24 se rozhodl změnit podobu čtenářských diskuzí pod texty, které na našich stránkách publikujeme. Diskuzí se nově mohou účastnit pouze ti čtenáři, kteří jsou přihlášení a kteří mají zaplacený nějaký typ předplatného. To si můžete pořídit již od 149 korun měsíčně zde.

K tomuto kroku jsme se rozhodli kvůli neúměrně velkému počtu diskutujících, kteří nerespektovali pravidla slušné diskuze, napadali ostatní diskutéry a podobně. Navíc používali i různé anonymizéry, které jim umožňovaly se do diskuze vrátit i poté, co jim redakce jejich účet zablokovala.

Kvůli malému počtu členů redakce nebylo v našich silách neustále procházet všechny diskuze a mazat urážlivé či jinak nevhodné příspěvky. Slušní diskutující jsou nadále na našich stránkách vítáni.