1 Kontroverzní reklama

Valentýnské srdce jako kus vepřového? Kaufland vsadil na provokativní reklamu

, NOVÉ

Témata: ,

Obchodní řetězec Kaufland Česká republika zvolil s blížícím se „svátkem zamilovaných“ provokativní formu reklamy. Na svém facebookovém profilu nabízí jako valentýnský dárek chlazené vepřové srdce, reálnou fotografii přitom doplnil ještě o oči.

Obchodní řetězec využil svátku svatého Valentýna ke své kampani, kde vepřové srdce podle vlastních slov ironicky ztvárňuje jako „bojovníka proti přitroublým americkým svátkům“. V rámci kampaně Rozehřej srdce Kaufland dále vytvořil sadu sarkastických hlášek, mezi kterými si mají zákazníci vybrat tu svou.

Kontroverzní reklama vyvolala rozporuplné reakce. Část lidí pobavila, bojovníky za práva zvířat příspěvek naopak pobouřil. Sám Kaufland reklamu hájí. „Reklama cílila především na mladé zákazníky, kteří vítají vtipné a trochu neobvyklé reklamy,“ sdělila deníku Echo24 Renata Maierl, mluvčí společnosti Kaufland Česká republika.

V Týdeníku Echo a na EchoPrime se dozvíte více, získáte je zde.

,

Vážení diskutující,
Echo24.cz chce umožnit svobodnou diskuzi, ale vyhrazuje si právo neukládat či mazat příspěvky urážlivé, vulgární, xenofobní, odkazy na jiné internetové stránky či takové příspěvky, které odporují obecné lidské slušnosti. Před vložením vašeho příspěvku prosím zkontrolujte, zda jste opravdu přihlášeni. V opačném případě se váš příspěvek ukáže jen na vašem monitoru, ale do diskuze se nezanese.