TONAK: klobouky s denim efektem
INZERCE
Každý klobouk nebo baseballová čepice je originálním uměleckým dílem, korespondujícím s tématy udržitelnost a voda. Na arabském trhu jsme dodavatelem pokrývek hlav pro personál aerolinek, nyní si nás všimla jedna velmi známá módní značka, líčí Klára Klára Šugárková, marketingová manažerka TONAK a.s.
Jste partnerem české účasti, v čem přesně toto partnerství spočívá?
TONAK a.s. se stal partnerem a hlavním dodavatelem pokrývek hlav pro stevardy a management českého pavilonu. Jde zároveň o dárky pro VIP návštěvníky. Celkově jsme do národního pavilonu dodali 250 klobouků a baseballových čepic.
Co jste si pro EXPO připravili, šlo o speciální projekt pro tuto akci?
Pro EXPO jsme vytvořili unikátní design, tak aby korespondoval s celkovým tématem národního pavilonu, což byla udržitelnost a voda. Naše klobouky pro EXPO byly barveny jedinečnou technologií, aby vznikl tzv. denim efekt v modro-bílé barvě, který evokuje pramen vody. Každý klobouk je probarven jinak a neexistují dva stejně probarvené. Každý klobouk nebo baseballová čepice je tak malým originálním uměleckým dílem.
S jakým očekáváním jste do SAE odjeli?
Zvýšit povědomí o značce TONAK, představit exkluzivní PR materiály pro půl roční komunikaci na sociálních sítích TONAK.
Jak se tato očekávání zatím plní?
Díky tomuto partnerství a hlavně unikátnímu designu klobouků pro EXPO, kterého si všimla jedna velmi známá módní značka, jsme získali novou, velmi exkluzivní víceletou zakázku. Naše očekávání bylo naplněno z obchodního i marketingového hlediska.
Hodláte svou účast v Dubaji využít i z ohledu vašich dalších plánů, třeba pokud jde o průnik či setrvání na arabském trhu?
Určitě je to skvělá reference, které využijeme při jednání s potencionálními obchodními partnery.
Pro zajímavost ještě dodávám, že na arabském trhu jsme dlouhodobým dodavatelem pokrývek hlav, především plstěných lodiček pro personál leteckých společností.