Reklama, kam se podíváš. Z tyčinek KitKat je YouTube
Čokoláda a internet
Tyčinky Kit Kat od společnosti Nestlé získají ve své limitované edici neobvyklý název – YouTube Break (přestávka). Jedná se o první várku z celkem 100 milionu výrobků Nestlé, které v rámci nové kampaně společnosti změní své klasické označení na názvy odkazující na společnost Google, píše The Independent.
Marketingová spolupráce mezi Nestlé a společností Google, která mimo jiné vlastní také internetový kanál YouTube, je oboustranná. Například operační systém pro mobilní telefony Android 4.4 pojmenoval Google naopak – KitKat.
Pro uživatele tohoto mobilního operačního systému také YouTube přichystal nový playlist s názvem „KitKat YouTube moje přestávka“, který divákům nabídne aktuální nejoblíbenější videa na YouTube.
Společnosti oznámily spolupráci k příležitosti osmdesátých narozenin tyčinky KitKat a desátých narozenin serveru YouTube, uvedl mluvčí Nestlé.