Nové billboardy ANO napadají ČSSD kvůli Šlachtovi

Babišova kampaň

Nové billboardy ANO napadají ČSSD kvůli ŠlachtoviNOVÉ
Billboard o "klucích" a korupci u pražské magistrály Foto: FOTO: Echo24
2
Domov
Echo24
Sdílet:

Slova předsedy hnutí ANO a ministra financí Andreje Babiše ze začátku května o své veskrze pozitivní předvolební kampani se s novými billboardy ukazují jako planá. Obul se totiž znovu do koaličního partnera ČSSD a v několika různých variantách Babiš mluví o korupci „kluků“ a naráží i na reorganizaci policie podepsanou ministrem vnitra Milanem Chovancem.

Šéf Agrofertu a ministr financí Andrej Babiš neodolal a na své předvolební billboardy umístil i několik jízlivých komentářů trefujících se očividně do koaličního partnera ČSSD. Hnutí ANO v jednom z plakátů v odkazu na končící útvar ÚOOZ a jeho šéfa Roberta Šlachtu slibuje, že si politiky nenechá rozvrátit policii a v druhém, že budou bojovat proti jejich korupci.

„Zasloužíme si lepší Česko. Bez politiků, co likvidují nezávislou policii,“ stojí na jedné variantě billboardu, které jsou pouze s podobiznou Babiše tradičně v bílé košili. „Nepřestaneme bojovat proti korupci. I když se kluci hodně snaží.“

I když tak přímo nejmenují vládního konkurenta ČSSD, i sám Babiš přiznal, že tuto kampaň proti sociální demokracii zamýšlel. „ČSSD nám nabila. Můžeme tvrdit, že nebojuje proti korupci, ale aktivně ji podporuje. Pan Chovanec vyhrál, ale v předvolební kampani uvidí, že to bylo Pyrrhovo vítězství,“ řekl Babiš pro Aktuálně na konci června.

„Nechceme se vymezovat. V regionech je ale hodně co vylepšovat a my jsme, myslím, za dva roky ve vládě ukázali, že to zvládneme. To základní máme snad na billboardech, ale já si stejně myslím, že se nejvíc dozvím přímo od lidí,“ sliboval ale na začátku května pozitivní kampaň Babiš, který kromě billboardů rozjel webové stránky chcemelepsicesko.cz a po České republice místo schůzí ve sněmovně jezdí navštěvovat voliče. To vše má hnutí ANO stát 60 milionů.

Pozitivní a kontaktní kampaň slíbila na konci června i sociální demokracie. „Naši kandidáti rozhodně nebudou na billboardech u dálnic v bílých košilích a s šéfem za zády slibovat modré z nebe či sdělovat banální marketingové poučky,“ popsal na konci června rozdíl oproti Babišově kampani tiskový mluvčí ČSSD Michal Kačírek.

Kromě kampaně ANO pomáhají v ulicích Česka šéfovi Agrofertu také billboardy Rekonstrukce státu, které se strefují do sociálních i křesťanských demokratů. Sama Rekonstrukce státu k tomu později uvedla, že její billboardy se týkají pouze jednotlivých poslanců z ČSSD, KDU-ČSL a KSČM. Rekonstrukce státu tvrdí, že se do poslanců strefuje kvůli ničení zákona, který inicioval poslanec klubu TOP 09.

Před časem se do časné kampaně před říjnovými krajskými volbami zapojil i podnikatel Radim Jančura, který Babišovi pomohl vyvěšením podobizny Milana Chovance spolu s jeho a premiérovým číslem na mobil na svých žlutých autobusech Student Agency a textem „ČSSD ve stopách ANO“. Svým krokem chtěl prý podpořit odcházejícího Šlachtu.

Čtěte také: Nový web ANO: předvolební nábor i zneužití známých architektů

‚Hitler měl hnědé košile, dnešní oligarchové mají Rekonstrukci státu‘

Další zajímavé texty najdete v Týdeníku Echo zde.

Sdílet:

Hlavní zprávy

×

Podobné články