Lehněte si s Hillary. Clintonová prodává volební polštářky
Předvolební suvenýry
Hillary Clintonová se rozhodla bojovat o prezidentské křeslo všemi prostředky. Nejenže se bývalá ministryně zahraničí a nyní kandidátka na prezidentku Spojených států s velkou vervou vydala do prostředí sociálních sítí, ale založila si i internetový obchod. Zakoupením vyšívaného polštářku nebo trička s natištěným kostýmkem mohou její příznivci přispět na kampaň.
Clintonová nabízí na internetu široký sortiment nezbytných doplňků pro své voliče. Vedle tradičních samolepek, magnetů nebo odznaků s nápisem „Jsem s Hillary“ mohou lidé koupit také oblečení.
Pro příznivce demokratické kandidátky jsou připravena dámská a pánská trička, mikiny, kšiltovky nebo dokonce dětský obleček, na kterém je natištěné písmeno H a šipka směřující doprava. Ceny se pohybují od 5 až do 55 dolarů.
Pantsuit up. http://t.co/UPnIVjzYDs pic.twitter.com/oC40gHAYHn
— Hillary Clinton (@HillaryClinton)
26. květen 2015
Nabídce internetového obchodu Hillary Clintonové však vévodí speciální volební polštářky. Na těchto vyšívaných doplňcích do domácnosti, které připomínají ruční práci našich babiček, je napsáno „Místo pro ženu je v Bílém domě“. Veškeré výrobky jsou samozřejmě „vyrobeny v Americe“.
This pillow's place is in your house. Order yours before it sells out (again!): http://t.co/qKTexoi4Dm pic.twitter.com/qbmQ60N2oX
— Hillary Clinton (@HillaryClinton)
27. květen 2015
Nicméně jak z jejího prvního volebního videa, ve kterém oznámila svou kandidaturu, tak i z této poněkud neobvyklé součásti volební kampaně je jasné, na koho Clintonová cílí. Zboží předvádějí mladí lidé, a to Afroameričané, Hispánci, Asiati i osoby bílé barvy pleti. Nápadem vést kampaň na internetu a především na sociálních sítích se Clintonová inspirovala u svého bývalého soupeře a současného prezidenta Baracka Obamy, s nímž v minulosti i kvůli tomu prohrála nominační souboj.