Topolánek, Nečas, Paroubek. Seznamka láká na nevěru
„Proč by se měli bavit jenom premiéři,“ vyzývá billboard s fotografiemi bývalých předsedů vlád Mirka Topolánka, Petra Nečase a Jiřího Paroubka. Internetová seznamka pro diskrétní seznámení zadaných AshleyMadison spustila v Praze reklamní kampaň.
Seznamka pro zadané využívá ve své reklamní kampani fotografie bývalých českých premiérů, kteří v minulosti řešili problémy s nevěrou. Mirek Topolánek opustil svou ženu Pavlu kvůli kolegyni z ODS Lucii Talmanové. Petr Nečas se loni rozvedl se svou ženou Radkou a poté si vzal šéfku svého premiérského sekretariátu Janu Nagyovou. Jiří Paroubek byl ženatý se Zuzanou Parobkovou a v roce 2007 si vzal tlumočnici Petru Kováčovou.
Billboard se sloganem „Proč by se měli bavit jenom premiéři,“ je umístěn na pražském Chodově. Zprostředkování diskrétního seznámení již zadaných klientů nabízí seznamka v ČR od začátku července 2014.
Čtěte také: Seznamka pro zadané Čechy láká. 14 dní, půl milionu návštěv
Podobným způsobem se AshleyMadison snažila přilákat pozornost i v jiných zemích. Poukazovala například na prozrazené nevěry španělského krále Juana Carlose, britského prince Charlese a bývalého amerického prezidenta Billa Clintona.
AshleyMadison.com byla založena v roce 2002 v Torontu. Nabízí zprostředkování diskrétního seznámení již zadaných klientů. Seznamka profituje z prodeje kreditů, které zájemci z řad mužů využívají pro umožnění komunikace s ostatními. Seznamka má celosvětově přes 27 milionů registrovaných uživatelů.