1 prestižní konference

Marketing Festival v Brně nabídl novinky i přední experty

NOVÉ

Témata: , , ,

Největší konference o digitálním marketingu v Evropě Marketing Festival probíhala od čtvrtka do soboty v Brně. Významné kapacity z oboru - jako například Larry Kim, Marty Neumeier či Aleyde Solisová -přednášely na pódiu Janáčkova divadla o trendech a novinkách v oblasti digitálního marketingu. Festivalu se účastnilo více než tisíc marketérů.

Už třetí ročník Marketing Festivalu mohli navštívit všichni, kteří mají zájem o aktuální odborné informace z oblasti SEO, linkbuildingu, PPC reklamy, webové analytiky, content marketingu či sociálních sítí. Pořadatelé lákali na worshopy, případové studie, ale především na přednášky největších kapacit z oboru.

Akci jsme sledovali: ON-LINE: Kapacity marketingu debatovaly v Brně

Největším tahounem festivalu byl určitě Larry Kim, který je často označován jako nejvlivnější PPC expert planety a který na prknech Janáčkova divadla hovořil v sobotu o pěti nejvýraznějších trendech, které marketéry na poli PPC čekají.

Pořadatelé festivalu letos vybírali témata a řečníky na základě detailního průzkumu odborných akcí zaměřených na marketing. „Za poslední rok jsem navštívil 15 marketingových konferencí v Evropě i ve Spojených státech. Kvalita konferenčních příspěvků bohužel značně kolísala a velmi často se na nich vyskytoval nekvalitní obsah, který se vyznačuje self-promem, recyklací myšlenek či příliš abstraktním tématem,“ uvedl hlavní organizátor Jindřich Fáborský k výběru řečníků i témat. Zároveň dodal, že obsah s každým řečníkem konzultoval měsíce dopředu.

Na festivalu vystoupilo celkem šestnáct řečníků, mezi nimi například grafik a reklamní textař Marty Neumeier, který stál u zrodu produktů Apple či Adobe System, ikona webové analytiky Daniel Waisberg, nejvýraznější SEO konzultantka v Evropě Aleyda Solisová či expert na psychologii zákazníka Bart Schutz.

V rámci bloků, v nichž byly představeny případové studie z České republiky i ze zahraničí, se představili také domácí experti na digitální marketing, například Radek Hudák ze Slevomatu, Jakub Kašparů z Lynt Services či Martin Šimko z RobertNěmec.com. Velmi pozitivní ohlas zaznamenala například případovka Pavlíny Louženské ze ZOOT.cz „Let‘s love each other“.

Vedle špičkových přednášek nabízel festival také dvacet odborných workshopů, jejichž předností byla bezpochyby možnost setkat se s řečníky tváří v tvář nad reálnými úkoly z praxe. „Marketing Festival není pouze o nových informacích, ale také o propojování lidí z branže,“ dodává Fáborský.


Vážení čtenáři,
internetový deník Echo24 se rozhodl změnit podobu čtenářských diskuzí pod texty, které na našich stránkách publikujeme. Diskuzí se nově mohou účastnit pouze ti čtenáři, kteří jsou přihlášení a kteří mají zaplacený nějaký typ předplatného. To si můžete pořídit již od 149 korun měsíčně zde.

K tomuto kroku jsme se rozhodli kvůli neúměrně velkému počtu diskutujících, kteří nerespektovali pravidla slušné diskuze, napadali ostatní diskutéry a podobně. Navíc používali i různé anonymizéry, které jim umožňovaly se do diskuze vrátit i poté, co jim redakce jejich účet zablokovala.

Kvůli malému počtu členů redakce nebylo v našich silách neustále procházet všechny diskuze a mazat urážlivé či jinak nevhodné příspěvky. Slušní diskutující jsou nadále na našich stránkách vítáni.