ON-LINE: Kapacity marketingu debatovaly v Brně

ON-LINE: Kapacity marketingu debatovaly v BrněSLEDUJEME ON-LINE 5
Domov
Echo24
Sdílet:

V Brně proběhl třetí ročník Marketing Festivalu, největší konference o digitálním marketingu v Evropě. Prostory Janáčkova divadla zaplnila více než tisíc marketérů z celého světa. Ti se sem sjeli, aby se od největších kapacit z oboru dozvěděli trendy a novinky v oblasti digitálního marketingu. Průběh této prestižní akce jsme sledovali on-line, v neděli ráno bude na našem webu publikovaná souhrnná zpráva.

Čtěte také: V Brně začíná Marketing Festival. Přinese celosvětové premiéry

SLEDuJTE DĚNÍ ON-LINE

17:36 Naše dvoudenní reportáž končí.
A co říct na závěr? Marketing Festival přivezl do Brna online marketéry a specialisty na SEO, PPC reklamu nebo webovou analytiku doslova z celého světa. I letos se ukázalo, že úzká spolupráce organizátorů se všemi přednášejícími a detailní přípravy se vyplácí. Třetí ročník je sice u konce, ale o tématech, která po oba dva dny rezonovala v Janáčkově divadle, se bude mluvit celý nadcházející rok. Zaujala vás témata letošního Marketing Festivalu? Pak vězte, že videozáznamy z akce budou k dispozici během 14 dnů.

16:10 „Nejchytřejší analytický mozek na světě“
Letošní ročník Marketing Festivalu se pomalu blíží do finále, na programu jsou poslední dvě přednášky. A hned první z nich má divokou kartu od pořadatelů. Daniel Waisberg je podle Jindřicha Fáborského jedním z nejchytřejších analytických mozků na světě. Analytics Advocate z londýnského Google si přichystal velmi technickou přednášku, která ve zkratce předává poselství – data vám jsou k ničemu, když je nezasadíte do kontextu.

14:48 Nejmladší řečník Jason Acidre je na pódiu
Na pódium přichází nejmladší řečník, který kdy na Marketing Festivalu vystupoval. Jason Acidre je uznávaný SEO expert, který žije a pracuje na Filipínách, jeho práci a také blog Kaiser The Sage však sledují marketéři po celém světě. Pro festivalové publikum si nachystal hned několik užitečných bonbonků a řešení, které hýbou světem linkbuildingu.

14:20 Odpolední program odstartoval
Před pár minutami odstartovala prezentace dalšího bloku dosud nezveřejněných případových studií, tentokrát v mezinárodním měřítku. Jako první vystoupila Veronika Miňovská z CDN77, která publiku ukázala, že i za 65 hodin lze připravit úspěšnou kampaň s obrovským dosahem. A to i v případě, že máte rozpočet $1,000.

Pavlína Louženská ze Zoot mluvila o síle Instagramu a také o tom, jak ji naplno využít, Wojtek Mazur z Elephate.co se podělil o své zkušenosti s bloggery. Celý blok zakončil Tomáš Bartek z Maternia s případovou studií o PPC kampani pro VašeČočky.cz, která cílila na zahraniční trhy.

11:45 Hvězda festivalu Larry Kim je na scéně
Všichni PPCčkaři na festivalu jsou právě teď v sále a užívají si předčasné Vánoce. Expert světového kalibru a jedna z hlavních hvězd letošního ročníku Larry Kim je na scéně. Larryho jméno najdete na seznamu TOP 10 nejvlivnějších online marketéru podle Forbesu, blog PPC Hero jej dokonce označil za nejvlivnějšího PPC experta planety. Jeho vůbec první přednáška v ČR se točí kolem 5 nejvýraznějších trendů, které nás v budoucnu na poli PPC čekají.​

10:36 Automatizovaný proces poptávky
Dokážete si představit, že máte produkt, se kterým dokážete oslovit jen pár desítek zákazníků po celém světě? Dan Gridin se specializuje na B2B marketing naprosto jedinečných odvětví. A krok za krokem ukazuje, jak vypadá automatizovaný proces takové poptávky a jak jej provést co nejefektivnější cestou.

9:50 Lekce z neurologie a psychologie.
Bart Schutz je jedno z želízek v ohni pořadatelů letošního ročníku. Chief Psychology Office právě uděluje účastníkům lekci z neurologie a psychologie. Proč? On sám říká, že mít všechna data o nákupech a návštěvnosti je důležité, ale vědět, jak funguje podvědomí, jak mozek zpracovává informace a proč a jak emoce ovlivňují rozhodování zákazníků, to je svatý grál. Bart provedl na 2 500 použitelných A/B testů, které odhalují rozhodovací procesy v lidském mozku. A všichni ti, kteří dorazili po vydařené party na první sobotní přednášku do Janáčkova divadla, vidí překvapivé výsledky mnoha z nich.

9:16 Druhý den startuje.
Druhý přednáškový den Marketing Festivalu odstartoval. I dnes se účastníci mohou těšit na smršť přednášek a případových studií. Hned jako první se na pódiu představí Bart Schutz, expert na psychologii zákazníka, neuromarketing a online přesvědčovací techniky, který na konferencích v USA sbírá ocenění pro nejlepší řečníky. Kromě Barta dnes uvidíme dalších 6 světových jmen online marketingu a 4 případové studie ze zahraničí.

17:00 Na scéně je Bjoer Sjut, který dnešní den uzavírá.
Ukazuje tucet praktických triků a tipů, díky kterým se z newsletterů stanou efektivnější marketingové kanály. Od předmětů a času odeslání až po sledování prokliků. Všechno prakticky.
Zítřejší program začíná v 9:15 a na pódiu Janáčkova divadla se představí dalších sedm řečníků a pět případových studií. Sobotní program budeme opět sledovat on-line.

16:15 Předposlední řečník je tu, Dan Petrovic, rodák ze Srbska, který žije v Austrálii. Vede respektovanou SEO agenturu Dejan Marketing. Na Marketing Festivalu se Dan vůbec poprvé podělí o celé své SEO workflow. Postřehy týkající se dat, výzkumu, dosahu a tvorby contentu.


15:00 Daniel Gilbert z PPC agentury Brainblas se podělí o své zkušenosti a know-how.
Nejen dnes na Marketing Festivalu, ale také v dubnu 2016 v Londýně na PPC Tribe.

14:00 Celkem dorazilo týmu Marketing Festivalu 70 případových studií z celého světa.
Právě teď přichází na řadu pět vybraných z českého prostředí – Jakub Kašparů – Lynt Services, Radek Hudák ze Slevomatu, Jakub Chour z LMC, Pavol Adamčák z ui42 a Martin Šimko z RobertNěmec.com. Přichází konkrétní řešení konkrétních problémů z praxe.


13:00 Přednáška Martyho Neumeiera končí – to hlavní? Při budování brandu se soustřeďte na své zákazníky! Mnoho firem neumí identifikovat samo sebe, pracujte více s personami.

12:00 Marty Neumeier, jedna z hvězd letošního Marketing Festivalu, na pódiu mluví o novinkách a trendech v budování brandu.
„Zaměřte se na své zákazníky, chtějte vědět, po čem touží. Zákazníci budují brand,“ říká.

11:10 „Každá země je specifická, je potřeba znát kulturu, jazyk, chování a zvyklosti, abyste mohli vytvářet opravdu úspěšné mezinárodní kampaně,“ říká Aleyda Solis ve své přednášce. Týká se to webu, obsahu, nastavení kampaně.​

10:45 Na pódium přichází jediná žena mezi řečníky Aleyda Solis
Španělská expertka na SEO Aleyda Solis se specializuje zejména na mezinárodní SEO a o své zkušenosti z mezinárodních kampaní se přijela podělit do Brna. Jak má vypadat skvělé SEO pro mezinárodní kampaně? Zlaté pravidlo – musíte se vžít do lokálního publika.

9:45 Uznávaný expert Oli Gardner přednáší o datech i designu
Oli Gardner, spoluzakladatel Unbnounce, služby na A/B testování, patří mezi uznávané experty v oblasti CRO. Jeho dnešní přednáška se točí kolem dat a designu, dle jeho slov jeho dvou nejdražších věcí. Představuje princip NSAMCWADLP.
Never. Start. A. Marketing. Campaign. Without. A. Dedicated. Landing. Page. Tedy pro každou marketingovou kampaň je potřeba přizpůsobit nebo vytvořit speciální landing page.

9:15 Na pódium přichází Jindřich Fáborský, aby oficiálně zahájil letošní ročník Marketing Festivalu. Návštěvníkům představí historii i současnost akce, ale hlavně přinese novinky ohledně další konference, kterou pořádá na jaře v Londýně – PPC Tribe.

Moderátorem letošního ročníku je Cyrus Shepard, který byl úplně prvním řečníkem na prvním ročníku Marketing Festivalu. Expert na digitální marketing se tak po 2 letech “vrací na místo činu” ve zcela jiné roli.

8:45 Workshopy a Game Night party
Včera probíhaly v rámci Marketing Festivalu workshopy, během kterých se účastníci setkali tváří v tvář lektorům. Reálné příklady, studie a spousta praxe. Po workshopech se konala Game Night party v brněnském Impact Hub. Účastníci se mohli odreagovat při videohrách, v casinu, u stolních fotbálků nebo networkingem na baru a v prostorách Hubu.

8:30 Všechny přednášky v angličtině
Do hlediště Janáčkova divadla proudí tisícovka návštěvníků z celého světa. Letos poprvé jsou všechny přednášky v angličtině. Dnes se na pódiu představí Oli Gardner, Aleyda Solis, Marty Neumeier, Daniel Gilbert, Dan Petrovic a Bjoern Sjut. Po poledni budou své případové studie představovat firmy z České republiky.

8:15 Dveře Janáčkova divadla se otevřely a registrace účastníků třetího ročníku Marketing Festival začala. Dnes je první přednáškový den a na pódiu se objeví 6 řečníků a představí se případové studie z prostředí ČR. Program začíná v 9:15 úvodním slovem zakladatele Marketing Festivalu Jindřicha Fáborského.

Sdílet:

Hlavní zprávy

Týdeník Echo

Koupit
×

Podobné články