Předplatné
Můj účet
Přihlásit se
Zapomněli jste heslo?
Založit nový účet
Týdeník Echo
Můj účet
Odhlásit
Rubriky
Úvodní strana
10 let Echa
Domov
Komentáře
Svět
Ekonomika
Rozhovory
Podcasty
Panorama
Blogosvět
Politická aréna
Aréna názorů
Úhel pohledu
Auto
Speciální přílohy
EchoTV
Kontakty
Předplatné
Inzerce
O nás
About us
Zásady ochrany osobních údajů
Obchodní podmínky
Prohlášení o souborech cookies
Navštivte také
Echo Prime
Tydeník Echo
Echomedia eShop
Website by
Coolpany SE
INZERCE
Přihlásit se
Předplatné
Domov
Komentáře
Svět
Ekonomika
Panorama
Echo Prime
Týdeník Echo
Podcasty
Monitor
Předplatné
„Covid je globální problém, který nezná hranice. Nechci ale plakat, jsme na tom všichni stejně a my jsme zvyklí se s problémy vždycky nějak poprat,“ říká výkonný ředitel firmy BUSHMAN Petr Hulec.
-
archiv Bushman
Na jaře 2020 firma BUSHMAN přivezla díky kontaktům s výrobci v Asii větší množství ochranných pomůcek, které buď rozdala, nebo bez marže prodala dalším firmám.
-
archiv Bushman
Navzdory těžké době se BUSHMAN rozhodl jít poprvé v historii značky do televizní reklamy.
-
archiv Bushman
„Stejně jako jsme vydrželi my, naši zaměstnanci i naši zákazníci, tak vydrží i naše oblečení,“ věří výkonný ředitel firmy BUSHMAN Petr Hulec.
-
archiv Bushman
Zpět na článek