Předplatné
Můj účet
Přihlásit se
Zapomněli jste heslo?
Založit nový účet
Týdeník Echo
Můj účet
Odhlásit
Rubriky
Úvodní strana
10 let Echa
Domov
Komentáře
Svět
Ekonomika
Rozhovory
Podcasty
Panorama
Blogosvět
Politická aréna
Aréna názorů
Úhel pohledu
Auto
Speciální přílohy
EchoTV
Kontakty
Předplatné
Inzerce
O nás
About us
Zásady ochrany osobních údajů
Obchodní podmínky
Prohlášení o souborech cookies
Navštivte také
Echo Prime
Tydeník Echo
Echomedia eShop
Website by
Coolpany SE
Domov
Přihlásit se
Předplatné
Domov
Komentáře
Svět
Ekonomika
Panorama
Echo Prime
Týdeník Echo
Podcasty
Monitor
Předplatné
Průběh voleb sledoval i Babišův marketér Marek Prchal
-
FOTO: Jan Zatorsky
Ačkoliv z hlediska hospodaření hnutí prodělalo zhruba 20 milionů korun, ve štábu i tak panovala radost
-
FOTO: Jan Zatorsky
Martina Dlabajová (vlevo) je europoslankyní od července 2014, v EP je místopředsedkyní výboru pro rozpočtovou kontrolu a členkou výboru pro zaměstnanost a sociální věci
-
FOTO: Jan Zatorsky
Pozorovatelé mluví také o kvalitním marketingu nejsilnějšího politického seskupení v Česku, které zvýšilo počet svých zvolených europoslanců o dva na šest
-
FOTO: Jan Zatorsky
Babiš řekl, že výsledek považuje za úspěch, protože proti hnutí „jela intenzivní kampaň“
-
FOTO: Jan Zatorsky
Dita Charanzová (uprostřed) získala od voličů 53 924 preferenčních hlasů
-
FOTO: Jan Zatorsky
ANO ve volbách zvítězilo se ziskem 21,18 procenta hlasů a na kampaň vynaložilo podle dostupných informací až 35 milionů korun
-
FOTO: Jan Zatorsky
Hnutí ANO Andreje Babiše, které před osmi lety založil, sází na jeho tvář prakticky ve všech volbách
-
FOTO: Jan Zatorsky
Monika Babišová u restaurace Paloma Průhonice
-
FOTO: Jan Zatorsky
Šéf hnutí ANo odvolil na Obecním úřadě v Průhonicích
-
FOTO: Jan Zatorsky
Antikampaň byla podle Babiše vylhaná a velice intenzivní
-
FOTO: Jan Zatorsky
Vládu ANO a ČSSD výsledky evropských voleb pravděpodobně příliš neovlivní
-
FOTO: Jan Zatorsky
Zpět na článek