Zoufalí Češi na pražském letišti. Celý den čekají na let do Chorvatska. „Vůbec s námi nekomunikují“

POTÍŽE NA LETIŠTI

Zoufalí Češi na pražském letišti. Celý den čekají na let do Chorvatska. „Vůbec s námi nekomunikují“AKTUALIZOVÁNO
Mnohahodinové čekání na pražském letišti, nejistota a rozčarování z chování letecké společnosti Ryanair. To zažívají cestující z Prahy do chorvatského Zadaru, kteří celou sobotu proseděli v odletové hale ruzyňského Letiště Václava Havla. Foto: Shutterstock
7
Domov
Echo24
Sdílet:

Mnohahodinové čekání na pražském letišti, nejistota a rozčarování z chování letecké společnosti Ryanair. To zažívají cestující z Prahy do chorvatského Zadaru, kteří celou sobotu proseděli v odletové hale ruzyňského Letiště Václava Havla. Do Zadaru přitom měli odletět v 7.50. Ale ani kolem 22. hodiny, kdy redakce Echo24 hovořila s českou rodinou cestující do Chorvatska, nebylo přesně jisté, v kolik hodin mají odletět. O půlnoci se další informace o zpožděném letu posunuly na 1.10.

„Oni s námi vůbec nekomunikují,“ řekl Echo24 jeden z cestujících v sobotu večer, po více než 15 hodinách čekání. Na letiště přijel s dcerou a vnučkou již kolem šesté hodiny ráno, odlet měl být v 7:50. Od té doby čekají již odbavení na svůj let. Nejhorší na celé situaci je podle něj špatná komunikace letecké společnosti. „Oficiálně nikdo nepřišel, nikdo nic nenapsal. Jen na letištní tabuli byla informace, že let je zpožděn,“ uvedl.

Večer svítila na odletové tabuli u položky Zadar poznámka, že další informace o letu bude ve 23 hodin. Posléze se čas referování zase dále posunul na 23.40. A pak zase ještě dál na nedělních 1.10.

O situaci českých turistů informoval i web TN.cz. „Zatím let není zrušený. Pořád ho ale posouvají. Naposledy to bylo někdy pět minut po půlnoci,“ řekl TN.cz jeden z cestujících. „Se zákazníky, kteří tady čekají celý den na letišti, je jednáno celkem zoufalým způsobem,“ dodal. „Nikdo se s námi nebaví, aplikace už přestala fungovat ani neukazuje let, nedá se to otevřít. Jakékoli služby jsou nulové,“ prohlásil. „Musíme tady sedět celý den na zemi a dovolání žádné,“ doplnil.

To potvrzuje i cestující, s nímž hovořil server Echo24: „Chování aerolinek je absolutně neseriózní.“ Jediným benefitem je, že k letence do mobilu přišla cestujícím asi dvakrát nebo třikrát poukázka na 90 korun na občerstvení, což vzhledem k cenám na letišti jejich situaci příliš nepomohlo.

Čeští turisté kvůli zpoždění letadla přišli o první den dovolené a jsou před nimi další komplikace. „Ve čtyři odpoledne jsme měli zaplacené lístky na trajekt na ostrov. Pokud bychom odletěli v noci, musíme v Zadaru neplánovaně řešit naši situaci,“ uvedl cestující pro Echo24.

Podobné starosti zažíval i další cestující, kterého cituje web Novy: „Letíme do Zadaru, máme zamluvenou ode dneška s kamarádem loď, co jsme si měli převzít v čase oběda. Loď stojí a my jsme tady.“

Vyjádření společnost Ryanair zjišťujeme.

 

Sdílet:

Hlavní zprávy

Weby provozuje SPM Media a.s.,
Křížová 2598/4D,
150 00 Praha 5,
IČ 14121816

Echo24.cz

×

Podobné články