Elektrokola čeká revoluce. První prodejce poskytne doživotní servis zdarma
KOMERČNÍ SDĚLENÍ
S nadcházející cyklo sezónou pro mnohé z nás přichází čas pořízení nového stroje. A vzhledem k neustále rozvijící se popularitě kol s výpomocí je velmi pravděpodobné, že tentokrát to bude elektrokolo. Ojedinělou nabídku si pak pro své zákazníky přichystal pražský prodejce elektrokol, společnost GIVE.cz. K první tisícovce kol, které prodá od začátku dubna tohoto roku, totiž poskytne doživotní servis zdarma. Každý rok. Jen tak, bez dalšího.
Pohádkovou nabídku má na svědomí prodejna GIVE.cz se sídlem v pražských Vysočanech. V čem je háček, ptáte se? Skutečně v ničem – veškeré servisní práce v rámci pravidelných každoročních servisů budou pro zákazníky s elektrokolem zakoupeným od začátku dubna tohoto roku zcela a doživotně zdarma. Myšlenku investice do vlastních zákazníků blíže popisuje výkonný ředitel společnosti GIVE.cz, Miroslav Menšík: „Značná část elektrokol, které prodáme, se k nám vrací na servis až po pár letech a vyžaduje mnohem náročnější servis než pravidelně servisované elektrokolo. To nám samozřejmě zbytečně zatěžuje náš servis a naše servisní techniky.“
Unikátní akcí GIVE.cz motivuje k pravidelným návštěvám servisů, protože jen ty jsou schopné zajistit dlouhodobé a správné fungování elektrokola. Sami jejich uživatelé však často servis vyloženě zanedbávají, a to přesně do momentu, kdy se ukáže, že v důsledku tohoto dlouhodobého zanedbávání dojde k mechanické poruše, a tedy i nepříjemným výdajům za opravu. Že pravidelný servis je neradno vynechávat ostatně potvrzují i výrobci, kteří doporučují pravidelný servis alespoň jednou ročně – což je přesně to, co společnost GIVE.cz nabídkou každoročního servisu zdarma nabízí jako unikátní benefit. Jeho využitím pak lze zajistit nejen plynulé a spolehlivé fungování stroje, ale výrazným způsobem též přispět bezpečnosti všech účastníku (nejen silničního) provozu.
A co takový standardní každoroční servis obsahuje? „V rámci doživotního servisu zdarma provedeme tzv. každoroční servis, který obsahuje řadu úkonů, od samotné kontroly celého elektrokola, tedy včetně baterie a pohonu, po promazání ložisek, vycentrování kol a řady dalších úkonů. Elektrokolo tak prakticky připravíme zákazníkovi na další sezónu, a to zcela zdarma, zákazník tak platí pouze spotřebovaný servisní materiál.“ vysvětluje výkonný ředitel GIVE.cz.
Nakolik budou snahy vysočanské prodejny o motivaci zákazníků k pravidelným návštěvám každoročních servisů úspěšné, to je zatím ve hvězdách. Co je ovšem jisté už nyní, je skutečnost, že nabídka každoročního servisu zcela zdarma je revoluční myšlenka, kterou bychom všichni uvítali nejen u elektrokol.