Bio Matcha Tea slaví 9. narozeniny. Proč ho zákazníci milují?

Bio Matcha Tea slaví 9. narozeniny. Proč ho zákazníci milují?KOMERČNÍ SDĚLENÍ
Matcha Tea je tradiční mletý japonský zelený čaj. V roce 2012 ho na českém trhu představil Petr Patočka. Foto: čtk
INZERCE

Před devíti lety se Petr Patočka rozhodl ukončit prodej kvetoucích čajů, protože našel unikátní produkt, kterému se chtěl věnovat naplno. Tím produktem byl tradiční mletý japonský zelený čaj.

Bio Matcha Tea byl na český trh poprvé uveden v roce 2012. Přiblížit tento unikátní čaj českému spotřebiteli nebylo jednoduché. Čaj má podobu jemně mletého prášku, který vzniká sušením a mletím čajových listů, které jsou tři týdny před sklizní zastíněny. Díky vysokému obsahu chlorofylu má matcha smaragdově telenou barvu a je plný zdraví prospěšných látek, nicméně jeho chuť je pro Evropany nezvyklá a popisovaná jako trávová či umami. Příprava navíc tradičně vyžaduje spoustu nádobí a nepraktických kroků.

Matcha Tea.
Matcha Tea. Foto: čtk

Se všemi těmito problémy si ale značka Matcha Tea poradila. Zrníčka mletého čaje jsou tak jemná, že je na jazyku vůbec necítíme, a přípravu v řádu sekund vyřešily sáčky s jednotlivými porcemi a šejkr či jiná uzavíratelná láhev. Začátečníkům doporučuje Matcha Tea přidávat do čaje ovocnou šťávu, kvalitní sirup, popřípadě i stoprocentní džus. Jednou z výhod matcha je i to, že se dá přidat do smoothies nebo jiných potravin a zákazníci si tak na jeho chuť mohou zvykat postupně. Na stránkách Matcha Tea tak najdeme třeba Bio Matcha Tea shake s příchutí meruňka, banán nebo mango, kešu oříšky v Matcha Tea čokoládě nebo směs pro přípravu Bio Matcha Tea latte.

Matcha Tea je tradiční mletý japonský zelený čaj. V roce 2012 ho na českém trhu představil Petr Patočka.
Matcha Tea je tradiční mletý japonský zelený čaj. V roce 2012 ho na českém trhu představil Petr Patočka. Foto: čtk

Od samého začátku dováží firma Kyosun japonský Matcha Tea v přísné bio kvalitě, vždy testovaný v nezávislých pracovištích v ČR. Aby měla firma i zákazníci záruku kvalitního produktu, dává firma tyto testy volně k dispozici na jejich web. Další důvody k oblibě matcha už obstarává samotný čaj: protože pijeme v podstatě celý list čajovníku v podobě jemného prášku, jsou účinky zeleného čaje matcha až 10x silnější než u louhovaného zeleného čaje. Získáme tak energii až na šest hodin, která je k organismu šetrnější, než energie z kávy nebo kofeinových nápojů. Díky aminokyselinám pomáhá matcha navodit intenzivní pocit soustředění a odbourává stres, napomáhá také správnému fungování trávení, pomáhá kontrolovat tělesnou hmotnost a díky obrovskému množství antioxidantů napomáhá vyplavovat z těla škodlivé látky, a podporuje tak správné fungování imunity.

Matcha Tea je tradiční mletý japonský zelený čaj. V roce 2012 ho na českém trhu představil Petr Patočka.
Matcha Tea je tradiční mletý japonský zelený čaj. V roce 2012 ho na českém trhu představil Petr Patočka. Foto: čtk

Právě tyto přínosy pro náš organismus, spolu s firemní transparentností a zárukou vysoké kvality, jsou důvodem, proč je značka Matcha Tea tak oblíbená. Jejich zákazníci si pochvalují i velmi krátkou dobu dodání a velmi vstřícný prozákaznický servis, který produktu Bio Matcha Tea Harmony vysloužil ocenění produkt roku už pátým rokem za sebou.

V roce 2020 se firma Kyosun přestěhovala do větších prostor, a i přes současná opatření obliba jejich produktů stále roste.

Petr Patočka.
Petr Patočka. Foto: čtk