3 Inovace v akustice kanceláří

Na Fundliftu můžete investovat do ticha

NOVÉ

Témata: ,

Obchodník s tichem. I tak se dá charakterizovat SilentLab, česká firma, která dodává komplexní akustická řešení do kanceláří. Díky kombinaci know-how v oboru akustiky a vlastní výroby firma dodává unikátní designový akustický nábytek, který nejen akusticky, ale i esteticky dotváří příjemné pracovní prostředí v každé kanceláři. Nově chce SilentLab na Fundliftu získat od investorů 1,5 milionu Kč výměnou za tříleté dluhopisy s ročním úrokem 6,75 %. Peníze chce investovat zejména do marketingových a obchodních aktivit, které umožní rychlejší expanzi na zahraniční trhy.

Ticho a klid při práci je nedostatkové zboží. Takový poznatek získali Jaroslav Vendl a Petr Konečný, kteří před 3 lety založili jednoho z největších výrobců kancelářských příček VERTI s.r.o. Během svého podnikání navštívili spoustu kancelářských prostor, kde si nešlo nevšimnout hlučnosti a mnoha rušivých vlivů. Hluk je přitom jednou z hlavních příčin nespokojenosti a ztráty produktivity na pracovišti. Vědci tvrdí, že lidské uši jsou „stále ve střehu“, a my tudíž nevědomky posloucháme a analyzujeme zvuky pozadí. Hladina zvuku může mít na člověka fyzický, fyziologický i psychologický účinek, ovlivňuje tak naše zdraví, pohodu, duševní stav i výkon. Proto se Jaroslav a Petr spojili s odborníkem na akustiku Janem Kaňkou a společně se pustili do mise zpříjemňování pracovních prostředí v kancelářích.

Ve světě jsou akustická řešení obrovským trendem a mnohdy už i standardem, na českém trhu je přemýšlení o této problematice teprve v počátcích. SilentLab je tedy v podstatě průkopníkem na trhu v České republice a na Slovensku. Firma se zabývá poradenstvím v oblasti interiérové akustiky a snižování hluku. Své znalosti a zkušenosti uplatňuje při designu vlastních akustických výrobků,  klientům pak nabízí komplexní služby od návrhů akustických opatření až po samotnou instalaci. Mezi produkty SilentLabu patří akustické stěnové i stropní obklady, taburety a paravány, které snižují hluk v kanceláři a zvyšují srozumitelnost. Velkým trendem jsou i mikrokanceláře, tedy malé, akusticky odhlučněné prostory pro konferenční hovory nebo nerušenou práci.

Financování na Fundliftu firma poptává pro marketingové účely, zejména pro účast na chystaném veletrhu v Německu, který se uskuteční v říjnu 2018. „Účast a prezentace na západoevropském veletrhu má pro nás dva zásadní rozměry. Jeden z nich je samozřejmě obchodní, kde bychom chtěli najít zajímavé partnery. Druhý rozměr je spíše osobní, kdy chceme ukázat nejen SilentLab, ale zároveň i Českou republiku jako zemi, ve které se rodí skvělé nápady a myšlenky s obrovskou přidanou hodnotou a která není jen montovnou Evropy,“ říká Jaroslav Vendl, jeden ze spolumajitelů společnosti.


Vážení diskutující,
Echo24.cz chce umožnit svobodnou diskuzi, ale vyhrazuje si právo neukládat či mazat příspěvky urážlivé, vulgární, xenofobní, odkazy na jiné internetové stránky či takové příspěvky, které odporují obecné lidské slušnosti. Před vložením vašeho příspěvku prosím zkontrolujte, zda jste opravdu přihlášeni. V opačném případě se váš příspěvek ukáže jen na vašem monitoru, ale do diskuze se nezanese.