Fundlift zajistil 4 miliony pro EnLog a Burrito Loco za pouhý týden

Fundlift zajistil 4 miliony pro EnLog a Burrito Loco za pouhý týdenNOVÉ 1
Ekonomika
Echo24
Sdílet:

V rekordním čase získaly projekty EnLog a Burrito Loco, se kterými 31. května odstartovala platforma Fundlift, od investorů celou cílovou částku. Celkem šlo o 4 miliony korun. Burrito Loco následně navýšilo svou kampaň o 500 tisíc na 3,5 milionu korun. Na úspěch pilotních projektů reaguje i Fundlift, který už příští týden představí na své platformě nový atraktivní a velký projekt.

Oba projekty přilákaly řadu malých i velkých investorů. EnLog zaujal profesionálního investora UPTOWN, za kterým stojí zakládající partner Michal Pavel. Proč investoval UPTOWN 900 tisíc Kč do EnLogu? „Uptown není typický early stage investor.  Na projektech, do kterých vstupujeme, typicky vyžadujeme nezpochybnitelný proof of concept, resp. track record zakladatelů. Na EnLog jsme se ale podívali z jiného úhlu a v důsledku projekt vyhodnotili jako vysoce konzistentní v rovině lidé – produkt – trh a pokud tak vůbec lze o early stage investicích hovořit, i jako relativně konzervativní investiční příležitost, dobře zapadající do našeho portfolia,“ uvedl Michal Pavel, zakládající partner UPTOWN.

Čtěte také: Hledáme investory, kteří chtějí zhodnotit peníze, říká šéfka Fundliftu

UPTOWN je lokální fond soukromého kapitálu založený v roce 2004 v Praze. Spravuje tři fondy soukromého kapitálu na „On Call Equity“ bázi: SME UPEF2 fond zaměřený na české a slovenské obchodní a výrobní firmy, a realitní fondy UPREF2 a EMC1 zaměřené na rezidenční nemovitosti v metropolích Praha a Londýn.

„Jsme nadšeni, jak rychle se nám potvrdilo, s čím jsme Fundlift založili. Chtěli jsme nadějným českým firmám nabídnout platformu, na které mohou získat financování od svých fanoušků, klientů, investorské veřejnosti i profesionálních investorů a to se nám podařilo. EnLogu Radima Malinowského Fundlift otevřel možnost naplno realizovat svůj projekt i získat cenné know how od zkušených investorů, kterými Michal Pavel a jeho tým jsou. Pevně věříme, že všichni drobní investoři významně zhodnotí své investované peníze,“ říká Andrea Lauren, šéfka projektu Fundlift a výkonná ředitelka skupiny Roklen.

Čtěte také: Roklen spustil Fundlift, první investiční crowdfunding v Česku

„Účast ve Fundliftu je jednoznačný posun projektu EnLog vpřed. Díky lidem, kteří za Fundliftem stojí, nás již zahajovací fáze propojila s lidmi z oblasti průmyslu i investic, se kterými zůstáváme v kontaktu. V rámci kampaně získal EnLog rozsáhlou propagaci v internetových médiích, díky čemuž se povědomí o nás rozšířilo raketovým tempem. Velice kladně hodnotím zisk celého milionu korun už po jednom týdnu kampaně. Děkuji všem investorům, kteří projevili zájem na projektu participovat. Zvláště pak Uptownu, jako profesionálnímu investorovi, který investoval do projektu částku 900 tisíc korun. Náklonnost investorů na Fundliftu má pro nás v EnLogu nejen rozměr finanční, ale také rozměr velké morální podpory,“ říká zakladatel projektu EnLog Radim Malinowski.

Burrito Loco, rychle expandující síť poboček rychlého občerstvení typu fast casual, zaměřených na mexickou kuchyni, získala na Fundliftu za první týden celé vytčené tři miliony korun. Burrito se však rozhodlo v kampani pokračovat a cíl navýšit na 3,5 milionu korun. 

Sdílet:

Hlavní zprávy

Weby provozuje SPM Media a.s.,
Křížová 2598/4D,
150 00 Praha 5,
IČ 14121816

Echo24.cz

×

Podobné články