Burger King nabídl McDonald’s příměří, chce společný sendvič
Hamburgerová válka
Americký řetězec rychlého občerstvení Burger King nabídl svému konkurentovi McDonald‘s krátkodobé příměří. Na půli cesty mezi jejich centrálami by prý v improvizované prodejně mohli jeden den prodávat společný sendvič McWhopper, který by vznikl kombinací jejich nejslavnějších sendvičů, napsaly agentury AP a Bloomberg.
Burger King svou reklamu spojil s neziskovou organizací Peace One Day, která tvrdí, že podporuje myšlenku Dne míru. OSN vyhlásila Mezinárodním dnem míru 21. září.
Výkonný ředitel McDonald‘s Steve Easterbrook na sociální síti Facebook napsal, že nápad jeho konkurenta je inspirací pro dobrou věc. Obě značky by ovšem podle něj mohly podniknout něco většího, co by přineslo změnu. Podotkl také, že mezi oběma firmami panuje pouhá přátelská podnikatelská rivalita.
„P.S. Příště bude stačit, když jednoduše zavoláte,“ vzkázal Easterbrook konkurentovi, který svůj návrh nechal otisknout v několika amerických denících v podobě celostránkové reklamy a vytvořil i tematickou internetovou stránku.