Youtuber Kovy jde do Zemana i Babiše: ‚Prostě morálka, jak má být‘

Čeští youtubeři řeší i politiku

Youtuber Kovy jde do Zemana i Babiše: ‚Prostě morálka, jak má být‘UVNITŘ VIDEA
Youtuber Kovy Foto:

Foto: printscreen youtube

1
Domov

voš Echo24

Nejdříve jen komentovali počítačové hry, parodovali televizní pořady či hodnotili módu, ale doba se mění. Čeští youtubeři, kteří představují idoly pro dospívající mládež, začali otevírat politická témata. Průkopníkem v tom je youtuber Kovy, jehož odebírají statisíce lidí a který se nyní pustil i do Babiše se Zemanem.

Kovy se snaží svým divákům objasnit kauzu kolem nákupu dluhopisů ministra financí. Babišovi vyčítá absenci morálky: „Co by udělalo miliardáři, kdyby zaplatil několik miliónů na daních? Vůbec nic. Prostě morálka, jak má být,“ říká ve svém videu Kovy. Dále apeluje na diváky, ať nevěří, že si Babiš píše příspěvky na svůj Facebook sám. Podle něj má vše na svědomí marketingový guru Marek Prchal.

Youtuber Kovy argumentuje i proti výroku prezidenta Zemana, který tvrdí o studentech, že jsou snadno manipulovatelní a lehce propadnou totalitním ideologiím. Kovy představuje historické události, které dokazuji zásadní a pozitivní angažovanost studentů na dění. Konkrétně mluví o demonstraci studentů proti nacismu v roce 1939, či protestu studentů proti komunistům a na podporu Beneše v roce 1948.

Český youtuber Kovy přitom patří mezi špičky ve své disciplíně. Časopis Forbes jej označil 17. nejvlivnějším Čechem na sociálních sítích. O jeho popularitě svědčí i nedávné vystoupení v seriálu Kancelář Blaník.

Kovy se už lehce politických témat dotýkal ve svých předchozích videích. Hitem sociálních sítí se stalo recesistické video, na kterém se podílel - „America first, Czech Republic FIFTY FIRST!“

Byl to právě Kovy, který se před rokem jako první z českých špičkových youtuberů vrhl z oblasti banálních témat na téma politiky. Video „Politika“, které téměř s půl milionem shlédnutí patří k jeho úspěšnějším počinům, se však nemůže zdaleka srovnávat s úspěchem videí zaměřenými například na reklamy či na televizi, které měly dvojnásobný počet shlédnutí.

Čtěte také: Český youtuber stanul před soudem. Dostal podmínku za vulgární videa