Davové šílenství teenagerů v Německu. 11 hodin stáli kvůli oblečení za 35 eur od influencera Bouzalima

MÓDNÍ ŠÍLENSTVÍ

Davové šílenství teenagerů v Německu. 11 hodin stáli kvůli oblečení za 35 eur od influencera Bouzalima
Kvůli výprodeji módní značky proudily do města tisíce mladých lidí. Ilustrační snímek. Foto: Shutterstock
1
Svět
Sdílet:

Frankfurt nad Mohanem se na tři dny proměnil v epicentrum chaosu. Kvůli výprodeji módní značky 6PM, kterou založil influencer Achraf Ait Bouzalim, proudily do města tisíce mladých lidí. Nabídka mikin za 35 euro (870 Kč) se ukázala být neodolatelnou – a také velmi náročnou na bezpečnost. Náklady na bezpečnostní opatření se vyšplhaly na 140.000 eur (více než 3,5 milionů Kč). O zprávě informuje deník Bild.

Obrovský zájem přivedl k branám areálu Zoo tisíce návštěvníků, mnozí z nich čekali dlouhé hodiny. Policie musela prodej kvůli bezpečnostnímu riziku dočasně přerušit. V pátek odpoledne se dav rozrostl na více než 3 000 lidí, a tak úřady zasáhly, situace byla označena za masové shromáždění a byly nasazeny záchranné složky.

I přes komplikace se tisíce mladých zákazníků dostaly k vysněným módním kouskům. „Už ve čtvrtek jsem tu marně čekal. V pátek jsem čekal jedenáct hodin, ale dnes mám konečně nové oblečení,“ říká 16letý Amin z Düsseldorfu. Společně s jeho kamarády Abdulem a Leonem ve frontě uspěli a odnesli si tašky plné mikin, triček i kalhot.

Achraf Ait Bouzalim, bývalý student z Frankfurtu, založil značku 6PM v roce 2016. Jeho model úspěchu jsou limitované kolekce, dostupné ceny a silný vliv na sociálních sítích. Sledují ho i sportovní hvězdy jako Toni Kroos nebo Dennis Schröder. Produkty jeho značky jsou většinou vyráběné v Egyptě a cenově dostupné, třeba mikiny za cenu 35 euro (870 Kč) místo obvyklých 80 euro (asi 2 tisíce Kč).

Zatímco někteří návštěvníci nadšeně ukazovali své úlovky, jiní jako Katharina z Wiesbadenu odešli zklamaní. Přesto předala ochrance vzkaz pro Achrafa s prosbou o pomoc pro svého nemocného bratra: „Možná může ve videu zveřejnit odkaz na jeho sbírku.“

Achraf se k chaotickému prodeji postavil čelem a na TikToku vyzval fanoušky k slušnému chování: „Kdo tlačí nebo sundává značky, půjde domů.“ Předal také poděkování těm, kteří se chovali slušně. Frankfurt tak zažil nečekanou módní horečku, která ukázala sílu sociálních sítí i slabiny v organizaci podobných akcí.

 

Sdílet:

Hlavní zprávy

Nesnáším tlustý děti

ÚHEL POHLEDU

Mám křivý prst. Od páté třídy, škola v přírodě v Nízké Fatře, obehávačka na preliezačke na betónovom ihrisku. Chrup! Soudružky jsem neinformovala, návštěvu ...

00:07
Vláda rezignovala na reformy, neřeší se školství ani zaměstnanecké akcie, říká Špicar

Weby provozuje SPM Media a.s.,
Křížová 2598/4D,
150 00 Praha 5,
IČ 14121816

Echo24.cz

×

Podobné články