Vytvořte video, které přinese výsledky: 6 tipů, jak vylepšit svou video strategii‍

KOMERČNÍ SDĚLENÍ

Vytvořte video, které přinese výsledky: 6 tipů, jak vylepšit svou video strategii‍
Jak vytvořit video, které přinese výsledky? Zde je 6 tipů. Foto: Depositphotos
1
INZERCE
  • Depositphotos
Sdílet:

Vytvořit video, které přinese výsledky, není snadné. Ve světě, kde je obsahu mnoho a pozornost omezená, musí vaše video strategie vyniknout, pokud chcete, aby si jí někdo všiml. To znamená investovat do produkční hodnoty vašich videí a také do účinnosti vaší video strategie. Průměrná doba, kterou lidé tráví sledováním online videoobsahu, v posledních několika letech neustále roste. Navíc podle společnosti Vidicode, téměř dvě třetiny všech uživatelů internetu sledují videa na sociálních sítích alespoň jednou týdně. To znamená, že pro značky nikdy nebyla lepší příležitost využít sílu videa ve svém marketingovém úsilí.Vzhledem k množství různých platforem a statistikám o tom, jak lidé s různými druhy obsahu interagují, však může být obtížné určit, která z nich vám přinese nejlepší výsledky.

Zde je šest tipů, které pro vás Depositphotos vybral, abyste zlepšili svou video strategii a vytvořili efektivní plán pro vytváření videí, která mají výsledky:

Definujte svou video strategii

Pokud jde o video, prvním krokem v procesu je definování strategie videa. To vám pomůže určit, který typ videa je pro vaši firmu nejvhodnější a jakých cílů chcete pomocí videa obecně dosáhnout. Mezi otázky, které si při definování strategie videa položte, patří např: Jaký typ videoobsahu chcete vytvářet? Jaké sdělení chcete video obsahem vyslat? Jaký chcete, aby se vaše publikum cítili po zhlédnutí vašeho videoobsahu? Jak bude váš videoobsah zapadat do vaší širší marketingové a prodejní strategie? Jakmile si na tyto otázky odpovíte, bude mnohem snazší určit nejlepší typ videoobsahu, který je třeba vytvořit. Možná budete chtít volit mezi živým videem, animovaným videem nebo kombinací obou typů v závislosti na tom.

Určete hlas značky

Dalším krokem při vytváření efektivní video strategie je určení hlasu značky. Hlas značky je v podstatě jedinečný tón a styl vaší značky, který je zprostředkován vaším obsahem. Jedná se jak o doslovná slova a fráze, které jsou v obsahu použity, tak o abstraktnější pocity a emoce, které jsou v publiku vyvolány. Hlas značky lze nalézt na mnoha různých místech: od skutečných slov použitých v obsahu až po obrázky a dokonce i zvuky, které se objevují ve videích. Při určování hlasu značky je důležité vzít v úvahu všechny tyto prvky, abyste mohli vytvořit konzistentní a ucelené sdělení napříč celým videoobsahem. Pokud například vytváříte video pro značku potravin nebo nápojů, budete pravděpodobně chtít začlenit zvuk syčení nebo krájení. To pomůže vytvořit zvukovou identitu značky, která bude ladit s vizuální stránkou videa. Při určování hlasu značky pro obsah videa mějte na paměti, že se liší od hlasu vaší společnosti. Hlas značky reprezentuje vaši společnost jako celek, zatímco firemní hlas slouží především k reprezentaci vaší značky před zaměstnanci. Hlas značky by měl být konzistentní ve veškerém vašem videoobsahu. Pomůže vám to vytvořit ucelené a přesvědčivé sdělení, které vám pomůže odlišit se od konkurence.

Poznejte své publikum

Dalším důležitým krokem v procesu vytváření efektivní video strategie je poznat své publikum. To znamená, že byste měli pochopit, kdo je vaše cílové publikum, jaké jsou jeho bolesti a zájmy a také jak a kde konzumuje obsah. Znalost publika vám pomůže určit, jaký typ videoobsahu je pro vaše publikum nejvhodnější. Pokud například vytváříte video, které bude zveřejněno na sociálních sítích, je nejlepší zvolit takový typ videa, který členy vašeho publika osloví tím, že zapadne do jejich každodenní rutiny. To může zahrnovat zveřejnění videa s informativním nebo vzdělávacím nádechem, které lze rychle zkonzumovat při procházení jejich kanálu. Pokud však vytváříte video, které bude zveřejněno na webových stránkách společnosti, můžete zvážit vytvoření delšího nebo podrobnějšího videa, které poskytne publiku více informací a vybídne je k akci. Znalost vašeho publika vám také pomůže vytvořit více vztahující se obsah, který bude rezonovat s členy vašeho cílového publika a bude je inspirovat k akci.

Vytvořte si obsahový kalendář

Dalším důležitým tipem pro vytvoření efektivní video strategie je vytvoření obsahového kalendáře. Obsahový kalendář je v podstatě plán, který popisuje typy videoobsahu, které budete vytvářet a kdy. To vám pomůže naplánovat strategii videa a vytvořit konzistentní a přesvědčivý plán videoobsahu, který je navržen tak, aby vyhovoval potřebám vašeho publika a přinášel výsledky. Kalendář videoobsahu je také užitečný pro určení, jak často byste měli videa publikovat. Plán, který vytvoříte, by měl vycházet z potřeb a přání vašeho publika. Při určování četnosti publikování videí byste měli vzít v úvahu také širší marketingové a prodejní cíle vaší společnosti. Pokud například usilujete o generování potenciálních zákazníků, budete pravděpodobně chtít vytvářet a zveřejňovat více informačního videoobsahu, který diváky vybízí k akci. Pokud je naopak vaším cílem podpořit povědomí o značce a její uznání, měli byste vytvářet více videí budujících značku, která pomáhají propagovat vaši společnost a povzbuzují diváky, aby se s vaší značkou seznámili.

Určete strategie měření

Při vytváření efektivní video strategie byste si měli konečně také určit, jak budete měřit výsledky svého video obsahu. Existuje řada různých způsobů, jak můžete měřit úspěšnost svého videoobsahu, včetně návštěvnosti webových stránek nebo vstupních stránek, zapojení do sociálních médií a míry zhlédnutí videa. Každou z těchto metrik lze sledovat buď ručně, nebo pomocí softwarového programu třetí strany. Měli byste si vytvořit strategii sledování, která bude přizpůsobena vašemu podnikání a bude zohledňovat typ videoobsahu, který publikujete, i to, kde bude publikován. Pokud například vytváříte vzdělávací video, které bude zveřejněno na serveru YouTube, budete pravděpodobně chtít sledovat počet zhlédnutí, která video získá. Pokud naopak vytváříte poutavé video pro sociální média, budete pravděpodobně chtít sledovat počet lajků a komentářů, které video obdrží, a také celkový dosah videa. Na cz.depositphotos.com/video-background-remover.html můžete z videa odstranit pozadí a zkvalitnit ho.

Závěr

Nikdy nebyla lepší doba pro značky, aby využily sílu videa. Bohužel vytvořit video, které bude mít výsledky, není snadný úkol. Při tolika různých typech videoobsahu, z nichž si můžete vybírat, může být obtížné určit, který je pro vaši firmu nejlepší. Při vytváření video strategie je důležité nejprve definovat, jaký typ video obsahu chcete publikovat. Poté budete chtít zvážit hlas značky, poznat své publikum a vytvořit kalendář obsahu. Nakonec budete chtít určit strategii měření, abyste mohli pochopit, jak dobře si váš videoobsah vede.

Sdílet:

Hlavní zprávy

Weby provozuje SPM Media a.s.,
Křížová 2598/4D,
150 00 Praha 5,
IČ 14121816

Echo24.cz

×

Podobné články