Provaz pro Hradiště. Marketingový tah se hnutí ANO nepovedl

nepovedený marketing

Provaz pro Hradiště. Marketingový tah se hnutí ANO nepovedlNOVÉ
Reklama ANO Foto:

Foto: Facebook / ANO, tohle je Uherskohradišťsko

1
Domov
Echo24
Sdílet:

Marketingový tah hnutí ANO pro komunální volby v Uherském Hradišti se dvakrát nepovedl. Slogan „Provaz pro Hradiště“ vyvolal rozporuplné reakce. Hnutí ANO chtělo v pondělí heslem zdůraznit, že „táhnou za jeden provaz.“ Facebookový příspěvek se však stal spíše terčem posměšků a přibližně po hodině byl smazán.

Ve volbách před čtyřmi lety skončilo hnutí ANO v Uherském Hradišti na třetím místě s 14,85 % hlasů. Z 27 křesel tak obsadilo 4 a zůstalo v opozici. V letošních volbách si jako svého lídra členové zvolili mladého Tomáše Janču (25), který je od letošního roku zároveň předsedou místní organizace. Pondělní příspěvek na Facebooku se však ambicioznímu hnutí vůbec nepovedl.  Rychle se stal hitem sociálních sítí a hnutí jej raději po necelé hodině smazalo.  

V Uherském Hradišti se nachází bývalá neblaze známá věznice. Za druhé světové války ji využívalo gestapo jako shromaždiště politických vězňů před transportem do koncentračních táborů. Po válce se zde konaly lidové soudy a na nádvoří lidové popravy. Po komunistickém převratu zde byli vězněni a týráni lidé nepohodlní tehdejšímu režimu. Proto se může heslo „Provaz pro Hradiště“ pro řadu lidí jevit nevhodně. 

Čtěte také: „Kromě manželky se ničeho v kraji nedotknu.“ Manžel Jermanové vysvětluje jízdy služebním autem    

V Týdeníku Echo a na EchoPrime se dozvíte více, získáte je zde.

Sdílet:

Hlavní zprávy

×

Podobné články