Jezte náš bůček, nebudete teroristou, hlásá slovenská firma

"Protiteroristická" reklama

Jezte náš bůček, nebudete teroristou, hlásá slovenská firmaNOVÉ 1
Svět
Echo24
Sdílet:

Slovenská firma HSH, která se specializuje na masné výrobky, zveřejnila na svých facebookových stránkách reklamu na vepřový bůček. Tvrdí, že jeho konzumací sníží zákazník pravděpodobnost, že se z něj stane terorista.

Společnost si chtěla udělat legraci z toho, že vyznavači islámu nejedí vepřové. „Konzumací našeho plněného vepřového bůčku snižuješ pravděpodobnost, že se z tebe stane terorista,“ zní celý slogan. Poté, co se pod příspěvkem objevily kritické komentáře, firma reklamu stáhla.

V Týdeníku Echo a na EchoPrime se dozvíte více, získáte je zde.

Protiteroristická reklama přitom není jedinou perlou, která se na facebookových stránkách HSH objevila. Lidé se již dříve vysmívali sloganům jako „Hlubokomražené Kuře Královské je chladnější než srdce tvého ex“ nebo „Není hanba si nedat kuře každý den, ale je to nepříjemné“.

HSH přitom není jediná slovenská firma, která využívá negativního naladění společnosti proti imigrantům. Společnost Hyza, která patří do koncernu Agrofert, uvedla před časem video, na kterém se rodina chystá k bědu sníst kuře. Z televize pak ale zazní varování, že se podařilo zachytit nelegální imigranty bez dokladů. Těmi animovaná část reklamy míní kuřata pochybného původu, které se snaží proniknout na Slovensko a nakonec skončí ve vazbě. Firma se poté hájila tím, že se snažila poukázat na domácí původ drůbeže.

Čtěte také:

Tragický paradox. Hyza varovala v reklamě před imigranty

„I vy můžete sedět.“ České dráhy využívají v reklamě Kajínka

Sdílet:

Hlavní zprávy

×

Podobné články