Spolupráce s Pohlreichem byla skvělý tah, jméno prodává, říká Fabini
PODCAST
Hostem podcastu Pavla Štrunce byl Jan Fabini, zakladatel české značky kuchyňského nádobí Fabini, který s podnikáním začal ještě dřív, než mu bylo dvacet. Mladý věk jako komplikaci v byznysu nevnímá a říká, že naopak naivita ho dovedla tam, kde je teď. „Člověk netuší, do čeho jde, a nemá zábrany, což může být výhodou."
Fabini oceňuje spolupráci s hvězdami české gastronomické scény, jako je Zdeněk Pohlreich nebo influencer Těhotnej kuchař. Jméno podle něj prodává a na kuchařích oceňuje, že s nimi jeho firma může vytvářet i speciální série produktů.
Kompletní audio i video verzi najdete ZDE.
Společnost Fabini neprodává v kamenných obchodech a všechno zboží tak nabízí pouze online. V současnosti pochází 70 % obratu firmy Fabini z Česka, zbytek tvoří Slovensko a nově také Nizozemsko. Expanze na další trhy je jednou z hlavních priorit. Kromě toho se firma zaměřuje na rozšíření produktové řady. Vedle klasického nádobí přidává nože a další kuchyňské doplňky. „Snažíme se rozšiřovat nabídku, ale nechceme ohrozit kvalitu. Každý nový produkt musí splňovat naše standardy,“ říká Fabini.