Rádce pro digitalizaci firmy: Na co si dát pozor?

REKLAMNÍ SDĚLENÍ

Rádce pro digitalizaci firmy: Na co si dát pozor? 1
INZERCE
  • Konica Minolta
Sdílet:

Kdy už se firmy rozhodnou digitalizovat, často jim chybí konkrétní strategie. Nemají jasno v tom, čeho chtějí digitalizací vlastně dosáhnout. Stejně tak nedává smysl digitalizovat jen kvůli tomu, že to dělá konkurence, nebo proto, že je to trend. V obou případech existuje jen velmi malá šance, že digitalizace přinese firmě takový pozitivní efekt, jaký si od toho slibuje.

Druhou častou chybou je, že si firma digitalizaci hned na počátku zkomplikuje zbytečně velkým rozsahem nebo začíná příliš složitým procesem. Pokud nemá s digitalizací zkušenosti, vždy je lepší začít s nejjednoduššími procesy, které přinesou rychlou návratnost. Na trhu existuje celá řada řešení a kvalitní dodavatel by měl být schopný svému klientovi poradit to nejvhodnější pro jeho potřeby.

Které řešení je to pravé?

„Když se firma rozhodne digitalizovat, má možnost si vybrat ze spousty různých přístupů, jak se do toho pustit. Může si například nechat naprogramovat vše na míru a využít jednoúčelové aplikace, jako je třeba Signi pro elektronické podepisování dokumentů či různé docházkové systémy. Druhým základním přístupem je použít nějakou softwarovou platformu, která umí zastřešit více procesů. Může to být například M365 od Microsoftu nebo naše M-Files, která se dá konfigurovat a přizpůsobit požadavkům klienta. Případně lze oba směry kombinovat,“ uvedl Pavol Katrenčík, ITS Portfolio Manager ve společnosti Konica Minolta Business Solutions Czech, a dodal: „V Konica Minolta se nebráníme ani jednomu přístupu, ale zdá se, že nejefektivnější je využít procesní platformy, jako je právě M365 nebo M-Files. Jejich nespornou výhodou je, že lze začít v malém a nakoupit třeba jen pár licencí. Takže počáteční investice není tak velká, ale dá se rozšiřovat v podstatě neomezeně.“

Sdílet:

Hlavní zprávy

×

Podobné články